Tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut

Hvor dælen er du henne??

Har du så travlt med alt juleriet, at du glemmer os helt her på KG :besvimer::besvimer::besvimer:

Eller har du besøg af håndværker og lign.?? :venter::venter:

Giv lige et pip, så vi ved, du er okay…

Kender ikke vedkommende (endnu), men vil gerne trække indlægget op igen da det nu er i bunden…:tihi:

Hun er da ude med sin nye fancy boyfriend :cool:

WHAAAAAAAAAAAAAAAAAT!!!

Man er bare lige væk i et par uger og så dette???!!! :besvimer::besvimer::besvimer::besvimer:

Har I set billeder?? :savle:

[quote=Sannela;510539]WHAAAAAAAAAAAAAAAAAT!!!

Man er bare lige væk i et par uger og så dette???!!! :besvimer::besvimer::besvimer::besvimer:

Har I set billeder?? :savle:[/quote]

Nej, og det er en hemmelighed så du må ikke sige noget til hende om at jeg ved det :kryds::kryds:

Nej nej…det kunne jeg heller aldrig finde på.
Hun finder aldrig ud af det!!!

Jeg tror nu, at hun har scoret julemanden:p

Det må man da ikke :venter::venter:
Han er da lovet væk!!!

Men det kunne sikkert ligne hende, at gå sådan op i det juleræs, at hun absolut skal have det bedste af det bedste…og derfor julemanden!!!:nissepar:

[quote=Sannela;510560]Det må man da ikke :venter::venter:
Han er da lovet væk!!!

Men det kunne sikkert ligne hende, at gå sådan op i det juleræs, at hun absolut skal have det bedste af det bedste…og derfor julemanden!!!:nissepar:[/quote]

-LOL

[quote=Sannela;510560]Det må man da ikke :venter::venter:
Han er da lovet væk!!!

Men det kunne sikkert ligne hende, at gå sådan op i det juleræs, at hun absolut skal have det bedste af det bedste…og derfor julemanden!!!:nissepar:[/quote]

Tror nu ikke TUT hun er til en småfed langskæget mand i rød pyjamas :cool:

IKKE???

Jeg troede, hun var til alt julet…:stuck_out_tongue:

Og så er det ikke her, at man skal komme i tanke om, at julemanden altid ender i kanen med en gammel sæk- vel ??

:tihi::ups:-Sorry Tut

[quote=Poly-Cats;510639]Og så er det ikke her, at man skal komme i tanke om, at julemanden altid ender i kanen med en gammel sæk- vel ??

:tihi::ups:-Sorry Tut[/quote]

-LOL-LOL-LOL-LOL

Du skal endelig ikke undskylde.
Vi må gerne have det sjovt på Tuts bekostning, når hun ikke er her.
Så kan hun lære det!!!

:pplllllll:

Jamen, hvor er hun dog??? Jeg savner Tante…:ked::ked::ked:

og dog, man ved aldrig, den anden dag ville hun da i kanen:p
men hvad sjov er der ved en julemand, han kommer kun en gang om året og så i skorstenen:p:D:)

Det er da bedre end i gardinerne!!!

Tuuuteluuuu Tuuut

Vi gider ikke lege skjul længere, kom frit frem :stuck_out_tongue:

nu har jeg endelig hørt fra tut, hun har været på damhuskroen i fredags og der har hun scoret en dejlig mand i overalls,skovmands-skjorte og grønne gummirøjsere, så de har været sammen på week sammen og været på hyggetur i hans ferguson og med sådan et transportmiddel tager det altså noget tid at komme frem og tilbage

var Tut ikke også en af dem der var fan af “Bonderøven” - det forklarer jo lidt ! -LOL

Jamen, sådan en Kjøwenhavner…vil hun overhovet kunne forstå en bonderøv??

Eller har de også sådan nogle i Kjøwenhavn ?? :øhmm::øhmm: