Twilight sagaen

og generelt er folk vekomne på hylderne - også hvis de gerne vil igang med at læse engelsk , eller har lyst til at lære dean koontz eller stephen king at kende. kan give et referat af alle mine 200 + bøger og anbefale en der nok passer - spørg evt også tine l hvad hun synes om min anbefaling

mvh kira’s privat bibliotek

Ja, vi kan kun anbefale…

Mvh
Eva og Casper - kunder i Kira’s privatbibliotek :wink:

Det kunne da godt være, at man skulle læse dem - de er også billige på amazon.co.uk kan jeg se.

Men der er så mange andre bøger, jeg også gerne vil have læst.

“The Host” som også er skrevet af Stephanie Meyer, som har skrevet Twilight bøgerne, kan også varmt anbefales. En fortælling over i en anden boldgade men også en spændende historie :thumbup:

Mangler seriøst reolplads efterhånden :tihi:

[quote=Sabrecats;241669]“The Host” som også er skrevet af Stephanie Meyer, som har skrevet Twilight bøgerne, kan også varmt anbefales. En fortælling over i en anden boldgade men også en spændende historie :thumbup:

Mangler seriøst reolplads efterhånden :tihi:[/quote]

Hehe… Jeg får til gengæld rigelig plads til min bog-mani! :thumbup:

Har læst de 4 bøger der er indtilvidere og nu er de lånt videre til kæresten der bruger dem som “toilet-læsning” :tihi:

Jeg syntes de var super gode og fik dem også læst på meget kort tid - de engelske versioner er klart at foretrække, idet de på dansk bliver flade og ensformige at læse.
Min kæreste kan også lide dem - men mest fordi han synes hovedpersonen ligner mig en hel del (og her menes ikke i udseendet) :høhø:

RF - Ej hvor sjovt. Jeg er nok meget modsat hovedpersonen og brugte temmelig meget tid på (for sjov) at skælde ud på hende over hendes beslutninger :wink:

Men ja, endelig på engelsk!! Dansk oversættelse er der er ikke noget ved…

Tja, jeg kan knapt nok huske hendes beslutninger, og umiddelbart kan jeg ikke huske nogle ligheder, men det er også måneder siden jeg læste bøgerne, så det skal jeg nok til igen :wink:

Min kæreste plejer bare at have ret i den slags der angår mennesker, så jeg ville nok træffe nogle ligeså håbløse valg. Men én ting passer i hvert fald - jeg er ca. ligeså klodset :stuck_out_tongue:

RF - Ah, min kæreste er også af den type der er god til sådan noget… Ja, klodset… Det fællestræk må jeg også sige at have med hende -tihi

Det er nogle super bøger!
Jeg købte den første en uge inden jeg tog på ferie i håb om at jeg skulle have den med, men den var jo læst længe inden…
Fandt så heldigvis de 3 næste i England til ingen penge, så min ferie var reddet :slight_smile:
Slugte lige 3 bøger på en uge i den serie plus lidt andet løst inden jeg fandt nummer 4…

Vil prøve at finde Brisingr nu her, har læst de to første i serien for længe siden, men glemte helt den sidste…

Uhh får helt lyst til at smutte hjem fra arbejde og smide mig med en god bog og en kat eller to på maven :smiley:

WOW!!! Er nået til 4’eren og må jeg bare lige sige HOLD DA HELT MAGLE!! Er ikke færdig endnu, men WOW altså…

Hvis nogle har lyst til at snakke om serien, så skal de være velkomne til at smide en PB. Går jo ikke vi sidder og afslører slutningen. Det ville være synd… Skal nok lige sige til når jeg er helt igennem den sidste…

jeg er også nået til 4’eren. Har købt dem alle på engelsk så nu skal jeg have solgt de tre første jeg har på dansk.

Glæder mig til 5’eren kommer.

Elskler Twilight sagaen og har læst 3 af bøgerne:)

[quote=Anika;256445]jeg er også nået til 4’eren. Har købt dem alle på engelsk så nu skal jeg have solgt de tre første jeg har på dansk.

Glæder mig til 5’eren kommer.[/quote]

Kommer der en 5’er?? Weee!! :thumbup: Synes bestemt heller ikke jeg har brug for at den slutter efter den her… :tihi: Synes slet ikke man får nok af dem. Ihvertfald på engelsk er det skrevet på en måde så man bare slet ikke kan lægge bogen fra sig… Læste 200 sider igår… Bare sådan lige…

[quote=Anika;256445]
Glæder mig til 5’eren kommer.[/quote]

Der kommer ingen 5´er. Stephanie Meyer skriver inde på sin side at hun agter ikke at færdiggøre 5´eren pga. lækket af de første mange sider.:frowning:

Og det er noget rigtig møg, for jeg ville så gerne have læst den bog og fået det hele med fra Edwards vinkel :smiley:

[quote=Sabrecats;256498]Der kommer ingen 5´er. Stephanie Meyer skriver inde på sin side at hun agter ikke at færdiggøre 5´eren pga. lækket af de første mange sider.:frowning:

Og det er noget rigtig møg, for jeg ville så gerne have læst den bog og fået det hele med fra Edwards vinkel :D[/quote]

AARJ altså! SÅ dårlig stil:thumbdown: Må vist heller nyde de sidste 200 sider så-surrender

Man kan læse uddraget lovligt på hendes hjemmeside, hvis nogle er interesseret. Men hun skriver selv, at det var et uddrag fyldt med fejl og dårlig skrivestil…

Men det er nu helt fantastisk alligevel, og jeg kan kun anbefale at læse det! :thumbup:

er der nogen der kan linke til hendes hjemmeside ?