Tyk? ..... Mig?

Madoc kender vejen til mælkebaren, ja han så at sige “hænger ud” i den :tihi: og det ses vist bare lidt :wink:

Nuuurh han er en dejlig lille prop :wehuu: Han får da det han kan spise, kan man se :wink:

Madoc, hvis de er for onde ved dig, så kommer du bare her. Du er sleeeeet ikke tyk. Du er lige nøjagtig, som du skal være :S

Nej, det er du bestemt ikke!!!
Men du har måske lidt tykke ører :høhø:

Madoc, du er da slet ikke tyk… Du er bare lidt buttet… Hvis de mobber dig for meget derhjemme må du gerne komme og bo her

Miaow fra Liam :pote: Der også er lidt buttet :ok:

Nej du er da ikke tyk, du kan da ikke gøre for at din højde ikke helt passer endnu :slight_smile:

Bare vent, det skal nok komme

Haha hvor er han lækker :smiley:
Han er da bare født med tykke knogler høhø

Ja tyk kan man hurtigt blive kaldt, det er da pels det meste :tihi:

Altså bare fordi man ikke er - og ligner - en ranglet teenager skal man åbenbart høre meget :argh:

Kæft han er sød (og dejlig rund) :hjerte:

heeeeeeey… bare fordi man er fluffy … jeg er ikke tyk!!! :lol:

Ååårh en dejlig basse :hjertehop:

Det er altid godt at være forberedt på dårlige tide også når der ikke nok ikke kommer nogen dårlige tider .Better safe than sorry :wink:
En meget fornuftig ung hr :thumbup:

Bare fordi han elsker sin mors gode mad er der vel ingen grund til at udstille ham som tyk:tihi: - vel :stuck_out_tongue:

Skønt look på den “lille” gut :inlove::inlove:

Han er ikke tyk , han samler blot energi forråd ind til de kommende uger hvor han skal rigtig hærge i det bette hjem …det kræver jo sit at være en lian(læs gardin) svinger med turbo på :muhaha:

Jeg synes han er deeeeeeeeeeeeeejlig :wehuu:

Ååååååååårh… :lovelove:

Han er fra 28. april, så vidt jeg kan se… Nå, så er han nok bare lidt forud for sin alder… :wink:

Han er dejlig, som han er, ja, han er.:hjerte:

Hvad var det Garfield kaldte det… underhøj? :slem: :slem:

Han er da søøød :hjerte: - og mon ikke det ændrer sig med tiden :slight_smile:

Skønne lille fedling:hjerte: - ja gu er han tyk :høhø:men det gør ham kun endnu mere lækker :hjerte: