Tynd mave

Jo, men Zoolac har jeg bare ikke særlig god erfaring med. Probiocin er beregnet til kat - desværre føres det ikke i Danmark.
Men prøv med Zoolac - eller evt HUSK.

[quote=Vivi_Fletcher;261230]Jo, men Zoolac har jeg bare ikke særlig god erfaring med. Probiocin er beregnet til kat - desværre føres det ikke i Danmark.
Men prøv med Zoolac - eller evt HUSK.[/quote]

Hvad er årsagen til, at Probiocin ikke føres i DK - hvis du ved det?
Jeg ser lige an, til i morgen… Håber det bare er ræserrøv som går hurtigt i sig selv

[quote=minekatte;261240]Hvad er årsagen til, at Probiocin ikke føres i DK - hvis du ved det?
Jeg ser lige an, til i morgen… Håber det bare er ræserrøv som går hurtigt i sig selv[/quote]

Probiocin markedsføres slet ikke i Europa - det er forsøgt at få det herover af egen dyrlæge.
Det kan kun købes i USA, f.eks. her:

Probiocin er det bedste på markedet til en ubalance - det kurerer ikke parasitter eller infektion, det kam dæmpe det.

Du skal vide at prisen bliver noget højere når du lægger fragt til - tolderne elsker også at fortolde. Det er stadig ikke dyrere end ZooLac - som her i huset er at smide penge ud af vinduet.

[quote=Battlestar;261080]der er mange herinde der holder sig langt væk fra Iams - og nøjes med deres hairball variant som er god mod dårlig mave…

RC babycat / RC kitten og Feline porta kitten og Hills kitten er nok de mest brugte herinde vil jeg gætte på… jeg var selv på RC-holdet da mine første 4 var bebser[/quote]

Jeg fodrer gerne med IAMS - det er et bedre produkt end RC. Jeg fodrer altid med en blanding af to eller tre forskellige fabrikater.

[quote=Lis Dahlstrøm;261269]Probiocin markedsføres slet ikke i Europa - det er forsøgt at få det herover af egen dyrlæge.
Det kan kun købes i USA, f.eks. her:

Probiocin er det bedste på markedet til en ubalance - det kurerer ikke parasitter eller infektion, det kam dæmpe det.

Du skal vide at prisen bliver noget højere når du lægger fragt til - tolderne elsker også at fortolde. Det er stadig ikke dyrere end ZooLac - som her i huset er at smide penge ud af vinduet.[/quote]

1000 tak for linket. Det er værd at overveje, for jeg har hørt rigtig meget skidt om ZooLac - men det var marsvin, som det blev brugt til (mod dårlig mawse). Men det er vel ikke så meget anderledes end med katte. Måske lige med undtagelse af størrelsesforskellen:rock:

Ah, jeg troede ikke, at det var “godt” at blande foderet? Hehe, der kan man bare se… Så har jeg lært noget idag. Ved egentlig ikke helt hvorfor jeg troede, at det var uheldigt at blande… Griner

nej det kan være en fordel :slight_smile: jeg har selv en blanding af iams hairball og Feline porta tørfoder

Så hvis jeg nu brugte Iams (fordi jeg har tre poser stående) og så feks Hills (bare for at nævne noget), så ville det ikke skade - at give dem det Iams, vi har:rock: