Tysk oversættelse ønskes

Tihi nu har jeg lige brug for lidt hjælp til at oversætte en tekst fra tysk til dansk:

Sehr geehrter Sender,

Ihre Anfrage haben wir dankend erhalten. Wir werden diese umgehend bearbeiten. Da wir jede gestellte Anfrage zu Ihrer Zufriedenheit beantworten möchten, kann die Bearbeitung in Einzelfällen bis zu einigen Werktagen dauern. Sie erhalten aber in jedem Fall eine persönliche Antwort von uns.

Mit freundlichen Grüßen

Ihr Service-Team

vi har modtaget din anmodning med tak. Vi vil straks vurdere det. Fordi vi ønsker at besvare alle spørgsmål til din tilfredshed, kan processen i nogle tilfælde tage op til et par arbejdsdage. Men under alle omstændigheder vil du modtage et personligt svar fra os.

Noget i den stil :tihi:

Jeg kan ikke en dadel tysk - men ifølge google-oversætteren står der følgende:

Kære Sender,

Din anmodning vi har modtaget med tak. Vi vil straks vurdere det. Fordi vi ønsker at besvare alle spørgsmål til din tilfredshed, kan processen i nogle tilfælde tage op til et par arbejdsdage. Men under alle omstændigheder modtage et personligt svar fra os.

Med venlig hilsen

Deres Service Team

Tusind tak, jeg har vist ikke brugt mit tyske siden folkeskolen, så en del ting er vist gået i glemmebogen.

Vi takker for modtagelsen af Deres spørgsmål. Vi vil hurtigst muligt behandle dem.
Da vi gerne vil kunne besvare hvert enkelt spørgsmål til Deres tilfredshed, kan behandlingen i enkelte tilfælde vare nogen få arbejdsdage. De Modtager under alle omstændigheder et personligt svar fra os.