Tysk platugle :-(

Så sidder man her med alle sine talenter…bare fordi man ikke kunne gennemskue en tysk platugle [smilie=hate-boid.gif]

Ham her:Rubens hedder han

som på billedet er 5 uger, er blevet JAGTET af tyske opdrættere, de er SYGE for at få ham, så jeg har kunnet sortere med hård hånd…
Jeg havde egentlig bestemt mig for, at han skulle bo hos det sødeste væsen i Danmark, men en af de blåmaskede piger bestemte sig for, at der ville hun altså bo…nå men det søde væsen fotæller nok selv om Blå-Bimsen senere :stuck_out_tongue:

Nå men af de tyskere der har “jagtet” ham, var der især een som jeg faldt for, hun var sød og ivrig og ventede tålmodigt til onsdag aften, hvor hun kunne få svar på, om hun kunne få Rubens.
Da jeg skrev, gik der ikke 10 minutter før hun i begejstrede vendinger svarede, at Ihhh åhhh næææ og var såååå taknemmelig, hun forhåndsgodkendte kontrakten, sendte mig oplysninger så jeg kunne søge transfer og udstyre killingen med pas…alt var fryd og gammen.

INDTIL NU [smilie=hate-boid.gif] [smilie=hate-boid.gif] [smilie=hate-boid.gif]
Jeg satte mig lige ved “putte” så jeg kunne skrive ansøgning om transfer og betale til JYRAK, men først ville jeg lige tjekke mailboksen…øhhh desværre er jeg alligevel nødt til at hoppe fra, du vil jo ikke opretholde garantien på katten hvis jeg vaccinerer mod FIP, ifølge kontrakten.

Okay, det forklarede jeg hende udførligt HVORFOR, da jeg sendte kontrakten og på det tidspunkt var hun indforstået og helt på det rene med, at det er det tåbeligste man kan gøre…

Nå suk…når hun ikke er klogere skal hun ikke have min killing,… -sorry -sorry -sorry men jeg skulle lige af med det…

Øv Øv Lone. hvor er det da bare møgirreternde.
Hun vidste jo hvad hun “gik ind til”… underligt hun så pludselig ændrer mening -argh

Hvor heldigt at du kun nåede hertil -uha
Tænk hvis han var kommet af sted og at du bagefter skulle trækkes igennem sølet på enten den ene el. anden måde, fordi Platuglen (som du selv kalder hende) ikke havde formået at læse kontrakten ordentlig igennem -uha

Hun har slet ikke fortjent at få ham, dumme dumme dame :frowning:

Og forstår så slet ikke hvordan man kan finde på at vaccinere mod FIP?

Det gør man syd for grænsen.

Har selv haft problemer med en Belgisk opdrætter, som til sidst opgav at diskutere med mig og testede så selv katten da den kom derned - og må jeg så lige sige . . . . hun havde ikke skyggen af hverken det ene el. det andet -thumbs

Man skal også vaccinere avlskatte i Tyskland mod FeLV - noget vi jo ikke har regler om herhjemme - men i Tyskland kan en kat ikke få registreret killinger efter sig, hvis den ikke er vaccineret mod FeLV.
Jeg troede egt, man var gået bort fra brug af FIP vaccinen igen - men det er åbenbart ikke tilfældet -øøøvvvs Herhjemme er den slet ikke til rådighed.
mvh Camilla