Tyve-misser

Jeg har i dag mistet en rulle snor og 2 halve skiver rugbrød - helt uden pålæg!

Begge dele efterfølgende fundet under sengen - eller rettere, der lå 100 meter udrullet snor og nogle rugbrødsskorper… :tihi:

Hvad stjæler dine katte?

Jesper: Toiletpapiret, som jeg så kan finde over hele lejligheden i de fineste små stykker.:muhaha:

Cæsar og Lille My: Ingenting, der de da de rene -engel børn

Ligeså snart der er en snor/tråd o.l. så hapser Slaggy den og så spurter hun afsted! :hyp:
Mosier stjæler vist kun mad. Min kæreste spiste engang en pandekage og havde sin opmærksomhed rettet mod TV’et. Pludselig sidder Mosier i den anden ende af pandekagen, mens min kæreste har den i munden. Lidt ala Lady & Vagabonden, men knap så romantisk :stuck_out_tongue: Mosier prøvede at løbe med den, men den gik dog ikke :tihi:

Alt hvad de kan komme til.:venter:
Jeg har lige nu ledt efter min kuglepen som plejer at ligge her ved computeren.
Heaven huggede i dag mine boller i karry.:græde:
Der ryger sådan ca en toiletrulle hver dag.:rock:
Vaskeklude bliver trukket ud gennem skuffen på badeværelset og gemt rundt omkring.
Ja selv min yoghurt hugger de fra mig om morgenen.

At dække fint bord med servietter er så godt som umuligt, de kan ikke stå for servietter.

Det sjoveste som endnu er blevet hugget er min B.H, det var Monopoly som huggede den.
Jeg vågnede tidligt en morgen ved en værre spektakel i benenden af min seng, og der lå monopoly så og var viklet godt og grundigt ind i B.H’en:tihi: det var så straffen for det tyveri.

De bøller, jeg har sagt til dem at de ikke må-kaisålæredet men de er bare ligeglade.

Men hold da op, jeg eeeeelsker alligevel de bøller:wehuu:

Her er der lige et foto af Toro som har hugget toiletrullen.
Hilsen Lisbeth

[quote=Zunar-J5;353253]Jeg har i dag mistet en rulle snor og 2 halve skiver rugbrød - helt uden pålæg!

Begge dele efterfølgende fundet under sengen - eller rettere, der lå 100 meter udrullet snor og nogle rugbrødsskorper… :tihi:

Hvad stjæler dine katte?[/quote]

Alt :rock:

Men pas på med snor - det kan have alvorlige følger.

[quote=Vivi_Fletcher;353293]Alt :rock:

Men pas på med snor - det kan have alvorlige følger.[/quote]Jeg ved det - det er heller ikke kattelegetøj her i huset!

Jeg havde en lille hittekilling på 8 uger som stjal en forårsrulle fra køkkenbordet.
Han er en kortbenet fyr, så hvordan han var kommet derop, fatter jeg ikke. Men han knurrede meget bestemt af mig, da han kom slæbende med forårsrullen, som var næsten ligeså stor som ham selv.

[quote=JeanetteW;353297]Jeg havde en lille hittekilling på 8 uger som stjal en forårsrulle fra køkkenbordet.
Han er en kortbenet fyr, så hvordan han var kommet derop, fatter jeg ikke. Men han knurrede meget bestemt af mig, da han kom slæbende med forårsrullen, som var næsten ligeså stor som ham selv.[/quote]Jeg kan lige se det for mig -LOL

Lisbeth det må have set sjovt ud :klapper: Min maine coon Tequila stjal engang et stykke fluepapir som hang i loftet. Kan i forestille jer hvordan hun så ud, med sin lange pels viklet ind i det :confused: Jeg måtte desværre klippe det forsigtigt af hende.

Mine katte stjæler ikke - de tigger kun og det er næsten værre da det er så svært at sige nej :høhø:

Sikke en herlig tråd - BH’er og fluepapir :høhø:

Vi har også hurtige poter her, som gennem tiden har stjålet mange ting.

Mine hårelastikker - flyttede et tungt hjørneskab den anden dag - der lå ca. 15 stk. inden under :smiley:

Et frossent kyllingeover/underlår - som blev slæbt ind i stuen :S

Plastikkapsler fra sodavandsflaster - ganske uimodståelige, og fantastisk legetøj :yah:

En koi-karpe fra vores fiskebassin. En STOR, flot og dyr en af slagsen.
Som min mand sagde: “ja isf. den koi-karpe, kunne katten have fået 100 dåser tun”. (jeg kunne altså ikke lade være med at :høhø:) Det “værste” var, at ingen af vores katte gad æde den “skide” fisk bagefter.

Nåår ja, så kom vores huskat engang hjem med en levende gæsling - altså fuglen (gås). Hvor f… han havde stjålet den, ved jeg stadig ikke.

Åhhhhh det er dejligt at have katte :wehuu:

Jeg savner sådan min Bella.
Hun hentede altid grydelapper og viskestykker til mig, mens hun kurrede højlydt :tihi:
Fik mail fra hendes nuværende ejer forleden dag - hun gør det stadig :slight_smile:

min elskede Tickie var en lille kat på 2,2 kg… 1 januar for4-5 år siden skulle vi have rester som besod af oksesteg. jeg havde sat kødet på bordet og var væk fra det i 1 min. I den tid havde tickie stjælet kødet som vejede over 1 kg. selvom vi ledte længe efter Tickie og kød fandt vi dem først da kødet var skrumpet til halv størrelse… derudover stjal hun alt katte legetøj og jeg har endnu ikke fundet hendes gemmested…

Da vi lavede mad i dag, kunne kæresten ikke forstå hvor køkkenrullen var. Han mente altså, at der skulle være noget… Nå, men han måtte hente en ny rulle.

Nu fandt jeg den forsvundne rulle i kattenes legehule :yah:

Min huskat Soya stjal sidste sommer en redde med 3 fugleunger +mor :S Dagen efter kom hun hjem med 2 flagermusseunger som lå og skreg på mit køkkengulv.
Min store maine coonhan på 9 kilo, er så lang at han nemt kan nå køkkenbordet fra gulvet. En dag jeg skulle lave spaghetti med kødsovs, fejede han lige 500 gram oksekød ned med poten og fik sig et festmåltid.

PS: Sjov tråd i øvrigt :smiley:

[quote=JeanetteW;353297]Jeg havde en lille hittekilling på 8 uger som stjal en forårsrulle fra køkkenbordet.
Han er en kortbenet fyr, så hvordan han var kommet derop, fatter jeg ikke. Men han knurrede meget bestemt af mig, da han kom slæbende med forårsrullen, som var næsten ligeså stor som ham selv.[/quote]

Jamen når det er mad, så kan de jo knurre så man tror man har en velvoksen løve i huset.

og bare fordi man er en lille hitteling på bare 1100 g. kan man skisme da sagtens bakse afsted med en oksesteg på 2500 g.
Og man afleverer den ikke tilbage uden kamp skal jeg hilse og sige.

[quote=Blabl;353266]Ligeså snart der er en snor/tråd o.l. så hapser Slaggy den og så spurter hun afsted! :hyp:
Mosier stjæler vist kun mad. Min kæreste spiste engang en pandekage og havde sin opmærksomhed rettet mod TV’et. Pludselig sidder Mosier i den anden ende af pandekagen, mens min kæreste har den i munden. Lidt ala Lady & Vagabonden, men knap så romantisk :stuck_out_tongue: Mosier prøvede at løbe med den, men den gik dog ikke :tihi:[/quote]

Haha, det med pandekager kender jeg godt! :høhø: Min Kiyomi er helt vild efter dem, og hvorfor må man dog heller ikke få?? De smager jo så godt. :savle: Jeg har flere gange grebet hende i springet ned fra køkkenbordet med én i munden. :tihi:
Sådan hér ser det ud når min kæreste spiser pandekager - Hvis han vil have dem i fred, må han stå op og spise…

Det var selvfølgelig ikke en kat, der slæbte brocolli udover hele køkkengulvet i går aftes - for katte går jo ikke på køkkebordet her i huset :tihi:

Men jeg synes alligevel det er en mærkelig ting at stjæle :cool:

[quote=Maria Amanda;353584]Haha, det med pandekager kender jeg godt! :høhø: Min Kiyomi er helt vild efter dem, og hvorfor må man dog heller ikke få?? De smager jo så godt. :savle: Jeg har flere gange grebet hende i springet ned fra køkkenbordet med én i munden. :tihi:
Sådan hér ser det ud når min kæreste spiser pandekager - Hvis han vil have dem i fred, må han stå op og spise…[/quote]

Ja, man skal altså ikke være uopmærksom :tihi:

Sethi stjæler med alle 4 poter…

en halv pizza…
en hel pakke levebrød fra schulstad… det var GODT nok en tung fangst og han miavede vildt
en pakke engelske bøffer… en HEL pakke

for bare at nævne et par stykker,…

men ellers er det propper fra sodavand der er det store hit her i huset… alle 6 stjæler vores propper