Ubehagelig lugt

I må lige høre denne … jeg har ellers susende travlt, kan man godt sige :tihi:

Konfirmation herhjemme på lørdag, 40 gæster og hjemmelavet mad.

I dag afspadserer jeg så, eller hvad vi nu skal kalde det - det kommer i hvert
fald til at foregå i rask trav :høhø:

Simon har sat vores nye festtelt op i haven, vi har lige bestilt gulv til det -
fordi det ikke kunne sættes op på terrassen, som planlagt. Gulvet kan vi
hente i morgen i Hillerød - jow, jow, vi når skam det hele :høhø:

Nåh - men til det jeg lige ville dele med jer. Jeg gik her til morgen i gang
med at bage nogle lækre brødstænger med parmesan.

Midt i det hele ankommer GLS med mange mange mange dåser
kattemad. Det må man jo også lige tage sig af.

Nåh, tilbage i stuen, hvor der bare lugtede rigtig uhumsk. Addrrr - nogen
måtte have haft et uheld i et hjørne eller noget :S. Der lugtede virkelig
ubehageligt.

Så opdager jeg en næsten tømt pose revet parmesan under sofabordet,
en fin stribe af parmesan drysset fra køkkenet ind over stuegulvet -
OG en Balut, der sidder og vasker sig - med i øvrigt tydelig dårlig ånde :cool:

Nåh, jeg skal vist i byen efter lidt mere revet parmesan, inden den næste
dej skal røres.

…og nu har han lige taget en mus :rock:
:sos: Er der mon nogen, der kan holde et øje med den kat de næste 48 timer!!!

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Ja, jeg kender det godt, sådan kan ens planer hurtigt blive ændret på, når misserne vælger at “give en pote med” :tihi:

AK ja, det smager altså også dejligt, sådan noget parmesanost om end det dufter lidt stærkt! Jeg ville dog nok have ventet og stjålet brødstangen :ups: :tihi:

Så, så :venter: …ingen gode ideer, tak. Det kan jo nås endnu, tænker Balut :muhaha:

Musen er sikkert dånet af hans parmesanånde :høhø:

Uhaaa tør ikke tænke på hvordan det så kommer til at lugte når det kommer ud i den anden ende :høhø:

Ham har du da stor glæde af :inlove:

Først spiser han musens mad og så musen bagefter :klapper:

Balut du sige bare til hvis du skal have hjælp, så kommer vi susende med dobbelt expresfart for at give dig en pote eller 2 :tihi:

Hilsen Cæsar, Yaba og Jesper som elsker OST

Får helt lyst til en ostemad når nu jeg ikke har mulighed for at stjæle brødstangen :tihi:

:lol::lol::lol:

Ja man skal ikke vænne ryggen til en kat… Især ikke hvis man står med madvare… :muhaha::tihi:

-xxrotflmao-xxrotflmao-xxrotflmao
Ja de næste par dage hvor i skal blive færdig til konfirmation skal nok blive spændende og sjov . Det kan være vi kan glæde os til flere historier hen af vejen :slight_smile:

Jeg æælsker hans navn - Balut :tihi::hjerte:

Kan det være en mulighed for at Balut har lovet en vis ung herre, med et lille bitte showtelt ?
Det kunne jo være en ny taktik at Hampus lærer fra sig at tricks, så du bliver nødt til at give ham teltet han kan få time-out i :høhø::høhø:

Altså, med alt det parmasan der var drysset ud over gulvet, så er der da ikke noget at sige til, at musen blev fanget! Det var jo en nøje udtænkt plan!

Hahahaha, Balut var da bare lidt lækkersulten, -og så griber man bare efter det første og bedste fnis

Balut har da bare lagt sig for en middags lur, og da musen lugtede osten, løb den lige ind i gabet på den sovende mistat… som så gik ind og afleverede det som lige løb ind i munden :smiley:

-xxrotflmao-xxrotflmao-xxrotflmao

Ja naturligvis - der skal jo være styr på naturens orden! :smiley:
For spiste han nu ikke musen bagefter, så ville musen jo sulte - stakkels mus :stuck_out_tongue:

og så sparede han jo egentligt musen for en masse arbejde med at spise al osten :ok: