Udbryderhesten Mariska

Den her hest er godt nok dygtig :tihi:

[video=youtube_share;o5snVfeb_Kw]Mariska A.K.A. Houdini - YouTube

De kan også sortere deres foder med mulen, så det de ikke kan lide ligger tilbage! :tihi:

[QUOTE=solveig;1030702]Den her hest er godt nok dygtig :tihi:
[/QUOTE]
Og her piver jeg over at europeer kan være svære at holde styr på - de lukker i det mindste kun sig selv ud :høhø:
VH
Susanne

Tja sådan en hest har jeg haft :tihi:
Han åbnede sin boks og stalddøren. Bolt, håndtag og kroge, han åbnede alt. Det var ikke sjovt når naboen ringede kl 2-3 om natten og sagde “Vi har besøg igen, gider du lige komme herop og hente din hest?” Vi var nødt til at købe sikkerheds bolte til hans bås samt xtra lås til stalddøren, før han “lærte” at ikke gå på nattebesøg hos naboens travheste.

Bandithest. :høhø:

:uha::høhø:

Hahaha sikke nogle heste…

Hihi, det er være noget af et arbejde at holde sådan en hest inde når der er sagt godnat :høhø:

Han gjorde det næsten hver nat i 2 uger hvis jeg husker ret. Vi prøvede at skifte en ting af gangen, binde døren, sætte noget foran døren ect… Han gik stadig på besøg og s’følig helst efter midnat når han kedede sig.
Vi endte med 2 sikkerheds bolte på hans boks (en for neden + 1 for oven) samt nedad vendt håndtag på standdøren + 2 kroge på døren (igen 1 for oven og en for neden). Først da blev han inde. Bøllefrø i lømmelalderen, han var knapt 3 år dengang.

Hvor er den sød :slight_smile:

:lol:

jeg kan forestille mig det kan blive problematisk

er det ikke noget med at heste kan blive alvorligt syge hvis de foræder sig kvit og frit i et halm lager ?

jeg kan forestille mig det kan blive problematisk

er det ikke noget med at heste kan blive alvorligt syge hvis de foræder sig kvit og frit i et halm lager ?[/QUOTE]

Halm og hø har de lidt svært ved at foræde sig i. Det er en helt anden sag, hvis de kan komme i krybbefoderet! Der skal ikke meget til at give kolik eller tarmslyng, som er MEGET livsfarligt uden hurtigt behandling.

synes nok der var noget der… så må vi håbe det er under lås så hesten må give fortabt :slight_smile:

På det punkt var jeg heldig. Min hest kiggede end ikke på mad tønderne, han åbnede bare dørene og svansede de 200 meter op ad vejen til naboen for at snakke med deres heste. Godt der aldrig skete noget på det stykke vej - sort hest, mørk vej uden lamper - accident waiting to happen.