Ude i mørket - må de det?

Mine må gerne være ude om aftenen - men ikke om natten.

Hmmmmm - okay, så skidt da :slight_smile: Men der bliver holdt øje med dig fra nu af :muhaha:

-tak

Vi har indhegnet have og døgnåben kattelem fra køkkenet, så de må være derude ligeså meget de lyster.

Jeg har løbegård til Buster, og han må være derude når jeg er hjemme.
Der er ikke kattelem, så om aftenen bliver der lukket derudtil, og der er der ingen problemer i.
Buster har altid været inde om natten, mens han har boet her, også den tid hvor han var fritløbende.

Jeg kan mærke på Buster at det er begyndt at være spændende at være derude længere om aftenen, det er nok alle de dejlige dufte og lyde, som hører foråret til, som han elsker…

Om natten sover vi, det ved Buster, og det foregår i sengen, Buster ligger trofast på en pude ved siden at min hovedpude…:wehuu:

Når jeg engang får en så tror jeg kun de kom ud i dagslys og mens jeg var hjemme i starten. Senere når jeg er sikker på de ikke smutter kan de så begynde at være ude i mørke og mens jeg ikke er hjemme :slight_smile:

Den lille løbegård er flugtsikker, så naturligvis får de lov at være ude alt det de vil :slight_smile: Mørke, regn, sne, blæst osv osv…
Når vi får indhegnet en del af haven vil der også være flugtsikkert (der vil være “tag” på) og derfor vil kattene også her få næsten ubegrænset adgang sådan at sidde i skumringen morgen og aften, så det vil jeg nødigt tage fra dem…

Mine er ikke ude når det bliver mørkt.

Nu er vores have også kun lige blevet hegnet ind for små 3 uger siden, så jeg er endnu ikke 100% sikker, de er stadig under opsyn når de er ude i de lyse timer. Ja, bare kald mig pyller-rød & hønemor. :prut:Jeg er lidt slem, det ved jeg godt! :ups:

Men jeg tror nu ikke at selv den dag de er ude alene, at de får lov til at være ude døgnets 24 timer. De har kattelem, men den er sat til at de kun kan komme ind og ikke ud. :slight_smile:

[quote=Kimilla;168038]Mine er ikke ude når det bliver mørkt.

Nu er vores have også kun lige blevet hegnet ind for små 3 uger siden, så jeg er endnu ikke 100% sikker, de er stadig under opsyn når de er ude i de lyse timer. Ja, bare kald mig pyller-rød & hønemor. :prut:Jeg er lidt slem, det ved jeg godt! :ups:

Men jeg tror nu ikke at selv den dag de er ude alene, at de får lov til at være ude døgnets 24 timer. De har kattelem, men den er sat til at de kun kan komme ind og ikke ud. :)[/quote]

Jeg synes ikke, at du er en hønemor. Vi lå på lur i forskellige buske og udspionerede i starten. Jeg tør ikke tænke på, hvad naboerne har tænkt, hvis de har set os :tihi:

Jeg har også kattelem, som kan indstilles som din, men det er ingen garanti. Hampus fandt ud af at stille sig på lur indenfor, så når en af de andre var på vej ind, så stormede han dem, så de trak sig tilbage, og han kunne smutte med ud :muhaha:. Men hvis alle er inde, så er det selvfølgelig udelukket :slight_smile:

Her må de være ude når vi er hjemme … dog ikke når vi sover :ok:

Nåh, det var ikke meget :muhaha: :muhaha: :muhaha:

-LOL-LOL