Ude med riven?

Jeg kommer yderst sjældent på Kattegalleri, men de få gange jeg er der, så modtager jeg hver gang en advarsel og nu blev jeg frosset fordi jeg “tit skriver i andres annoncer” - gu gør jeg da ej - jeg er der aldrig, og de få gange det sker, så kan de gange jeg har skrevet i en annonce tælles på en hånd.

Dette er ikke første gang det sker - jeg er rigtig godt træt af det!
Jeg er TOTAL ligeglad med en frysning derinde men jeg gider ikke beskyldes for alt muligt konstant!

Det pisser mig! Er der andre der oplever det samme?

MVH Helle

PS det der irriterer mig er, at det er et rigtigt “Du må ikke” og “Du skal ikke” forum!

Så fik frøken suresen da lige luft!

har brugt aftenen på at redde en hund, som var tæt på at blive skudt af sin ejer (det er lykkes:-)) Så jeg var virkelig i mit es, da beskeden fra KGalleri kom i min indboks :slight_smile:

Inde på kattegalleri må man kun kommentere annoncer, hvis man er interesseret i at købe det annoncerede - hvis man har uddybende spørgsmål eller kommentarer til annoncen, kan man skrive til annoncøren privat. Det er drønirriterende, men sådan er det altså derinde.

Tak Camilla - og når jeg så i ren god tro skriver - dejlig killing du har der XXX (en jeg kender endda) og hun svarer “Tak Helle:-)) Kom og se dem en dag!”

Og jeg svarer “Det vil jeg glæde mig til!”

Så fryser de mig, fordi “Jeg gentagende gange og rigtig tit har generet andre brugere af stedet med mine irrelevante indlæg i andres annoncer”

Hold op mand! Jeg ryger i det røde felt, når en eller anden skod-spasser af en admin skriver til mig som om jeg var Helle 3 år - ja jeg blir faktisk til Helle 5 år af det:-))))

Sikke en dårlig stil at køre over for brugere! Godt det ikke er sådan herinde!

Hvis det er sådan et lorte sted, hvorfor er du der så? :slight_smile:

Men det er da altid rart at blive kaldt skod-spasser admin :wink:

[quote=lenschow;163024]Tak Camilla - og når jeg så i ren god tro skriver - dejlig killing du har der XXX (en jeg kender endda) og hun svarer “Tak Helle:-)) Kom og se dem en dag!”

Og jeg svarer “Det vil jeg glæde mig til!”

Så fryser de mig, fordi “Jeg gentagende gange og rigtig tit har generet andre brugere af stedet med mine irrelevante indlæg i andres annoncer”

Hold op mand! Jeg ryger i det røde felt, når en eller anden skod-spasser af en admin skriver til mig som om jeg var Helle 3 år - ja jeg blir faktisk til Helle 5 år af det:-))))

Sikke en dårlig stil at køre over for brugere! Godt det ikke er sådan herinde![/quote]

Tak for de pæne ord Helle :wink:

Beskeden du har fået er en generel besked, hvor der IKKE står at DU har gjort dit og dat rigtig tit, men at DET du har gjort sker rigtig tit. Derfor er der kommet den regel at man kun må skrive i annoncer hvis man er interesseret i “varen”. Det står i øvrigt højt og tydeligt, med et stort blinkende udråbstegn, ovenover den box du skriver din kommentar i.

Jeg har selv haft annoncer på KatteGalleri, og det er smadder irriterende at få en mail om at der er nogen der er interesseret i din vare, og så gå ind og kigge, for at opdage at det bare er en der har skrevet “Nååårh hvor er de søde!”

PS. Så kan jeg ikke se hvad et emne om et andet forum skal smides herinde for, det er da lidt unfair overfor dem der driver dette forum.

PPS. Der er ingen af de nuværende HA´ere der er spastikere, men det er da rart at se du har så fine tanker om folk der lever med de vanskeligheder.

Tja … jeg har været oprettet på Kattegalleri i et par uger … eller var det en måned.
Jeg blev konstant irriteret over “det lave niveau” (sorry, hvis jeg lyder snobbet :-D), men sådan havde jeg det altså.
Generelt set må man jo acceptere de betingelser der er - eller forsøge at lave dem om.

At Kattegalleriet har vedtaget, at man kun må skrive, hvis man er interesseret i “varen”, siger en hel del om niveauet IMO.

[quote=Vivi_Fletcher;163039]

At Kattegalleriet har vedtaget, at man kun må skrive, hvis man er interesseret i “varen”, siger en hel del om niveauet IMO.[/quote]

Reglen er lavet pga de mange klager der kom fra annoncørerne, over de irrelevante indlæg der kom i annoncerne.

Reglen er desuden fra før min tid, så den må have været der ret længe.

[QUOTE=DK Thomani;163040]Reglen er lavet pga de mange klager der kom fra annoncørerne, over de irrelevante indlæg der kom i annoncerne.

Reglen er desuden fra før min tid, så den må have været der ret længe.[/QUOTE]

Tja … men hvis man laver den regel, er det vel fordi at annoncørerne ikke har lyst til at besvare spørgsmål om varen. Og har man ikke det, er det som regel fordi man har noget at skjule - eller i hvert fald ikke gider blive ved med at forsvare det skråplan, man er ude på.

Har man “rent mel i posen” er indlæg vel af det gode og man besvarer gerne spørgsmål :?
I hvert fald kan jeg ikke lige komme på nogle indlæg, der ville genere mig i en salgsannonce - men min fantasi er måske heller ikke så livlig :wink:

Jeg kommer ikke derinde og har aldrig gjort det, og det kan jeg så læse, at jeg skal være glad for, for det lyder da virkelig som et skod-sted!

[quote=Vivi_Fletcher;163042]Tja … men hvis man laver den regel, er det vel fordi at annoncørerne ikke har lyst til at besvare spørgsmål om varen. Og har man ikke det, er det som regel fordi man har noget at skjule - eller i hvert fald ikke gider blive ved med at forsvare det skråplan, man er ude på.

Har man “rent mel i posen” er indlæg vel af det gode og man besvarer gerne spørgsmål :?
I hvert fald kan jeg ikke lige komme på nogle indlæg, der ville genere mig i en salgsannonce - men min fantasi er måske heller ikke så livlig ;)[/quote]

Man må jo gerne stille spørgsmål til varen?

Man må bare ikke skrive irrelevante indlæg ala “sød kat” eller “ærgeligt jeg ikke har råd”

[QUOTE=Natascha;163044]Man må jo gerne stille spørgsmål til varen?

Man må bare ikke skrive irrelevante indlæg ala “sød kat” eller “ærgeligt jeg ikke har råd”[/QUOTE]

Og hvis man skriver det er en sød kat, bliver man frosset :?
Kors i hytten … jeg tog vist den rette beslutning ved at forlade stedet :smiley:
Det virker sgu lidt som en børnehave i mine øjne.

Nu hvor den ganske forståelige irritation er luftet vil vi gøre opmærksom på at det som udgangspunkt ikke er tilladt at bruge kattegale til at brokke sig over andre fora selv om man er nået kogepunktet :slight_smile:

vi henstiller derfor til at der ikke brokkes yderligere da tråden vil blive lukket hvis der kommer flere indlæg af denne type !

konstruktiv generel debat om problemstillingen såfremt den ikke er forum-specifik er naturligvis ok

[quote=Admin;163048]Nu hvor den ganske forståelige irritation er luftet vil vi gøre opmærksom på at det som udgangspunkt ikke er tilladt at bruge kattegale til at brokke sig over andre fora selv om man er nået kogepunktet :slight_smile:

vi henstiller derfor til at der ikke brokkes yderligere d tråden vil blive lukket hvis der kommer flere indlæg af denne type ![/quote]

Kan man ikke lige så godt lukke tråden, hvis man ikke må lufte sin negative mening i den?

Jeg kan fint følge hvis man har spørgsmål til en vare, hvis man er interesseret i denne. Men at man skal ind og skrive “Den er vildt cute” synes jeg er overflødigt.

Det synes jeg i øvrigt også det er herinde, man har jo for det meste skrevet de samme kommentarer til en tråd med de samme billeder i galleriet et par dage før :slight_smile: