Udenfor?

Alle de katte vi har haft gennem tiden har været både inde og ude som det passede dem, men nu er det første gang vi har en main coon kat.
Skal de helst være indenfor hele tiden?
vi ville nemli gerne have ham til at kunne være udenfor også hvis han har lyst, skal lige siges at han aldrig har været ude før på nær i bur…

det er den perfekte chance for en indekat…

der er ikke nogen fordele ved at lade katten løbe frit… for har den aldrig prøvet andet - så er den perfekt som indekat :slight_smile:

pelsplejen bliver meget lettere,
i skal ikke bekymre jer om bylder efter kattekampe
den bliver næppe syg og får færre orm hvis den er inde
i mister den ikke til folk der vil gøre den ondt
i mister den ikke til en bil der kører den over

hvis i har fået en indekat - så hold den inde :slight_smile: det er altid at foretrække hvis i spørger mig :slight_smile:

:kram:

Og husk at indhegne haven ellers.

For katte kan bare ikke finde ud af det der med trafikreglerne, nemlig.

Okay, altså vores to andre katte gik ude i 16 og 18 år uden problemer overhovedet, så vi tænkte at selvfølgelig skulle vores næste det samme, men vi glemte lige at tænke over at han jo er 3 år, hvorimod de andre var født her:) planen er også at min søster skal have ham med når hun flytter, hvilket nok bliver en lejlighed, så kan godt se det nok er bedst at holde ham inde…vi har købt en sele til ham så han kan komme lidt ud:)

så vil han helt sikkert være bedst tjent med at blive inde :slight_smile: indekatte har ikke brug for at komme ud, så ideen med selen er sød, men ikke nødvendig.

Katte der kun kender indelivet har det meget ofte bedst med at blive inde :slight_smile:

:kram:

Okay:) altså, han har jo haft et stort bur udenfor hos sin tidligere ejer, og han virker ret vild for at komme ud…derfor vi er lidt i tvivl:øhmm:

det kan jeg godt forstå!! men hvis han skal være indekat hos din søster i en lejlighed - så er et ubetinget bedst at han lærer IKKE at komme ud med det samme

ellers bliver det meget lidt sjovt for ham at flytte i lejlighed… så ved at holde ham inde nu gør i det meget nemmere for jer selv senere :slight_smile:

men forstår jer godt - man vil jo gerne gøre katten glad ved at lade den få sin vilje…

Okay:) kan godt se det nok er smartest at holde ham inde, selvom man syntes det er lidt hårdt når han sådan sidder og kigger ud og løber mod vinduet hvis det bliver åbnet…:ups:

det er det - det er rigtig svært !! ved godt hvor umuligt det er at nægte sine misser noget :S

Jeg har inde/ude katte. :slight_smile:
D.v.s. de løber ud og ind, som det passer dem.

Det ville være synd for katten, hvis du lader ham komme ud nu -
for at han senere skal være indekat.

Det tror jeg, at han ville blive ulykkelig over.

Så hold ham inde - det er jeg slet ikke i tvivl om. :slight_smile:

Okay:) så er det besluttet! han bliver inde-fløde