Udfordringer ved indhegning

Hej
jeg skal i gang med at kattesikre haven og er blevet inspireret af el-hegn her på siden. er det tilstrækkeligt med trådene eller skal man både have udhæng OG el-tråde.
Mine 2 katte er 5 år og har været friløbere indtil nu…men en nabo er ked af at de tager fuglene i hendes have, så jeg må gøre noget.
jeg tænker at hegnet skal gå langs skel… den grønne linje på tegningen.
jeg er udfordret på pergolaen med blåregnen. kattene kraver op ad rionetttene, som er på siden og derfra op på udestuens tag og derfra over på naboens garagetag og hopper så ud i det fri.
nogle ideer?pergola

bedste hilsner Connie

1 Like

Siden det er to fritløbere der skal læres at egen have er nok, ville jeg nok lave indhæng og så strøm på indhæng.

Hvis du ikke kender siden www.katteindhegning.dk så kig forbi der er mange virkelige gode løsninger

Vedr. pergola detr ville jeg lave udhæng oppe i tagskægget således de ikke kan komme op på taget.

Pøjpøj med projektet og hold os endelig opdateret undervejs.

Tag gerne masser af billeder og del dem her i tråden således andre kan blive inspireret :slight_smile:

Og sidst men ikke mindst, hvor er det dejligt du tager ansvar for dine katte og skaber en sikker have til dem og dejligt at du arbejder med naboen til fælles bedste for kattene.

PS der mangler billeder af dine katte, vi er jo nødt til at kende dem :wink:

2 Likes