Udsalget er over os! Hvad er jeres bedste fund?

Udsalget er for længst blevet skudt i gang og jeg har allerede gjort mig de første fund! Os kvinder er vel altid på jagt efter en god handel? :smiley: En lækker flyverdragt til min søn (billeder bliver desværre kæmpe-stort når jeg indsætter det) - købt i god tid til efteråret. Lidt billigt tøj til mig selv, blandt andet en festkjole, et par dyre bukser og til sidst en ørering som dog var en lille gave fra min mand. Vi mangler nogle forskellige husholdningsting til hjemmet, så dem skal vi også shoppe inden hele ræset er ovre. Ville ønske at man også kunne få oplevelsesgaver på udsalg, men det findes vidst ikke?

Hvad er jeres bedste udsalgs-fund?

min´t bedste tilbud var store margreteskåle … 50 kr stykket :slight_smile: - endagstilbud i ishøjcenteret

Tror de koster 100 kr nu i Bilkaen… det er stadig på tilbud men jeg synes godt nok 50 kr var et fund :slight_smile:

[QUOTE=Battlestar;1007579]min´t bedste tilbud var store margreteskåle … 50 kr stykket :slight_smile: - endagstilbud i ishøjcenteret

Tror de koster 100 kr nu i Bilkaen… det er stadig på tilbud men jeg synes godt nok 50 kr var et fund :)[/QUOTE]

Tror faktisk Bilkassen vil have 129 for de store, så det er da et kanon køb :slight_smile:

Det må være et aktivitetsbræt og en af de der skinner med en lysende bold i til Jeppe:)

Ingenting :høhø:

me to :smiley:

Uhhh jeg har fundet ovnfaste fade fra Le Creuset til 100 kr stykket i Salling! Så jeg hapsede lige 3 stk. De er normalt hammer dyre.
Nåh ja det bestik jeg samler på var sat 200 kr ned, så der fik jeg også lige købt lidt ekstra

jo forresten

de nye træningsbukser jeg har købt til zumba var nedsat fra 600 til 400 - så det var lækkert nok :slight_smile:

og der var kylling i fakta - 5 kg for 200 kr…

men det tæller vist ikke helt :slight_smile:

Jeg har fået penge af min far til fødselsdag (selvom det ikke er nu), så jeg har købt mig nogle burgardiner hos burgardin.dk, mens de er på tilbud :høhø:

Jeg fik en ny indbygningsovn, godt nok lige inden jul. Til sølle 2000, sat ned fra over 5000 :slight_smile: Den gamle fejlede egentlig ingenting, men nu stod der jo pludselig en fin ny en lige foran mig, og den gamle trængte også til at blive gjort ren (ethvert argument tæller!), så lidt endeløs snak ind i Claus´ øre og vupti havde vi en ny ovn. Og den ER ikke så lidt bedre end den gamle - den er meget hurtigere varm, den siger så lidt selv med varmluft at jeg nogle gange går hen og åbner den bare for at checke at den nu også virkelig er tændt :høhø: Måske trængte vi i virkeligheden til en ny :slight_smile:
VH
Susanne

nye kondifræsere- 1099 sat ned til 499 og yderligere 40 % så ja tak
og nyt kluns til min far - bukser 200 kr og bukser 79 kr. skjorter i ren bomuld 40,74 og 119

Har lige været et smut på eBay og fandt der det helt rigtige smykke til en venindes fødselsdag om et par måneder… prisen - arj, den var så latterlig lav, at jeg ikke vil være bekendt at fortælle den - nogen kunne tro at jeg ikke satte stor pris på min veninde :smiley: (nå, ja - kom altså til at bestille tilsvarende til mig selv… det var billigt jo :slight_smile: )

vi har som sådan ikke rigtig været på udsalg, dog har vi idag været til ophørsudsalg i en kvickly og der fik vi 2 pelsmus til kattene, en kattekalender og 2 lækre musemåtter for den nette sum af 40 kr, besparelsen var på 70%
nåja så har jeg fundet en spritny køler til bilen til 700 kr, der er besparelsen på 58%

En tur i føtex, medførte så også en svævehylde til over skrivebordet, til 20 kr:)

2 trøjer i H&M nedsat til 100 kr stk.

Som sædvanlig intet, har ikke købt noget ud over det sædvanlige som i forvejen er billigt.

Jeg købte en toaster (sådan en til parisertoast) til Alex den anden dag i Føjtex, til sølle 60 kr. Det syntes jeg var et godt køb :slight_smile:

Jeg har endelig fået købt nogle gode vandrestøvler, så jeg kan gå på vandretur med min familie ud i det danske landskab.

De kostede 260kr og det var et virkeligt godt køb. Det betyder rigtig meget at de er fleksible på den rigtige måde. Jeg har virkelig manglet dem i mange år, alt for mange. :slight_smile:

Jeg var i Magasin inden nytår og fik to gange Desigual (en bluse og en nederdel) til ca. 500 pr. stk., og et stort, gedigent lasagnefad fra OBH, der var sat ned fra - hm, var det 375 til 238? På samme shoppingtur fandt jeg omsider hel kardemomme (i Torvehallerne - har ledt i to år, det har været umuligt at skaffe) - og nogle vidunderlige japanske porcelænsskåle og fad i en lille butik i Gothersgade - de var godt nok ikke på udsalg, men de er i forvejen ikke ret dyre, bare fantastisk smukke.

Siden har jeg købt en Esprit blazer til halv pris. Og så fandt jeg den skønneste gulgrønne striksweater i H&M, den var kun tilbage i str. 34, men det er heldigvis også min størrelse :ok:

PS - I går havde Netto sat tørret frugtmix og dadler ned til 5 kroner! :thumbup:

Hel kardemomme kan du få i stort set enhver indvandrerbiks :slight_smile: