Udseende o.lign på forum

Som i ved, så er dette forum lige blevet oprettet, så vær´søde at bære over med fejl og mangler, de bliver rettet hen af vejen :wink:

Kom også gerne med forslag til kategorier mm.

Jeg skal nok være overbærende, men altså ikke når det kommer til mit lay-out: (hvis den smily der græder var at finde ja så var det mig! Hulk!)

Hvordan får jeg kattepoterne (ja ja hundepoter men alligevel…) tilbage…og den grønne farve!

HJÆÆÆÆLP. Jeg må sige som Mai, poterne tilbage, kan slet ikke finde hoved og hale mere [smilie=hate-cry2.gif]

I nyt fra administator skriver du (MB) at vi kan stemme på de forskellige lay-outs men hvor henne?

Den her er da virkelig psykedelisk.

Charlotte - hvorfor har du den smiliy den har jeg ikke - skulle jo bruge den lige før! :cry:

Under smileyerne står der flere smilies. Tryk og et nyt vindue åbner sig :smiley:

det her virker bare dejligt overskueligt, måske lidt andre farver, men ellers så dur det og lige præcist denne forum-type er den jeg kender
jeg stemmer helt klart for den her
måske lidt kedelig, men den funker og har gode funktioner

May-britt har skrevet at vi selv kan vælge layout i vores profil, men jeg kan altså ikke se hvor man gør det. Andre der er klogere end mig?

og ingen jokes tak :evil:

Hej May-Britt. Synes det er helt vildt så hurtigt du har fået det her op og køre.

Nu har vi jo lige p.t. mistet kaffeklubben, så kunne du ikke oprette et sted hvor vi kan lave hyggetråde, og kalde det kaffeklubben? Bare indtil videre.

I kan som sagt selv gå ind i jeres profil og vælge hvad i vil have :wink:

Jeg laver lige en kaffeklub :lol:

Skins vælges under profil - under:

Sidens Grafiske Tema:

TAkker for kaffeklubben :slight_smile:

Charlotte den side har jeg jo ligefremt misbrugt men lige den smiliy kunne jeg altså ikke finde, men ja den er der sørme!

Tror altså ikke MB havde lavet dem hvis hun vidste at jeg misbruger smileys - ja altså på den fede måde! :smiley: :oops: :lol: :o [smilie=hate-lol.gif] [smilie=hate-lol2.gif] [smilie=hate-bravo.gif] [smilie=hate-smile.gif] [smilie=hate-rolly.gif] [smilie=hate-bravo2.gif] [smilie=hate-rotfl.gif] [smilie=hate-rolleyes.gif] [smilie=hate-tongue.gif] [smilie=hate-girl.gif]