Udsolgte bure til Fredericia udstillingen. ØV!

Kære alle sammen.

Jeg står i den sure situation at jeg ville tilmelde min nye killing til udstillingen i Fredericia. Pga. at jeg skulle vente på at modtage en transfer så jeg kan få en dansk stamtavle på hende, har jeg trukket den. Men nu er der udsolgt af bure selv om sidste tilmeldingsfrist først er d.16! Kæmpe ØV!
Jeg havde glædet mig helt vildt til lige netop denne udstilling, og jeg er inderligt ked af jeg ikke kan komme af sted med min nyeste kat [FONT=Wingdings]L[/FONT]
Jyrak skriver at der ikke bliver lavet ventelister, og man selv skal holde øje om der bliver pladser ledige, men hvis I nu allerede kender til nogle katte der skal abses, kunne jeg ringe og overtage dette bur? (selvfølgelig imod udstillingsgebyr osv)
Håber inderligt at nogle har et godt forslag så vi kan komme med.

Mvh Michelle

Michelle - Ja, det er en virkelig populær udstilling, dette her…
Ærgeligt nok at du ikke kan komme med… Håber du for fundet en ledig plads… Hvilken dag er det du gerne vil afsted, begge, eller en af dagene?
Jeg skal gerne hjælpe med at holde øje og sende en sms, hvis det er? :slight_smile:

Michelle - Ja, det er en virkelig populær udstilling, dette her…
Ærgeligt nok at du ikke kan komme med… Håber du for fundet en ledig plads… Hvilken dag er det du gerne vil afsted, begge, eller en af dagene?
Jeg skal gerne hjælpe med at holde øje og sende en sms, hvis det er? :slight_smile:

[QUOTE=Chimel;808594] Pga. at jeg skulle vente på at modtage en transfer så jeg kan få en dansk stamtavle på hende, har jeg trukket den. Men nu er der udsolgt af bure selv om sidste tilmeldingsfrist først er d.16! Kæmpe ØV!
[/QUOTE]
Jeg kan godt forstå du synes det er ærgerligt, men man kan godt tilmelde inden man har alle papirer hjemme. Hvis katten har en oprindelig FIFe stamtavle, så rækker det faktisk til at udstille på (men ikke til at avle på!)
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;808621]man kan godt tilmelde inden man har alle papirer hjemme. Hvis katten har en oprindelig FIFe stamtavle, så rækker det faktisk til at udstille på (men ikke til at avle på!)
VH
Susanne[/QUOTE]

ÅH… Ærgeligt. Jamen så ved jeg det til en anden god gang. Tak

[QUOTE=Eife;808613]Hvilken dag er det du gerne vil afsted, begge, eller en af dagene?
Jeg skal gerne hjælpe med at holde øje og sende en sms, hvis det er? :)[/QUOTE]
Jeg vil jo gerne afsted begge dage, men jeg tager imod alt med Kyshånd.
Du må meget gerne holde øje for mig. Jeg har weekend vagt på hospitalet, så får ikke meget tid til at holde øje. Tusin tak eva

Der er jo helt indtil på fredag, og der plejer at komme nogle få frameldinger lige inde, så opgiv ikke endnu.
VH
Susanne

[QUOTE=Chimel;808646]Jeg vil jo gerne afsted begge dage, men jeg tager imod alt med Kyshånd.
Du må meget gerne holde øje for mig. Jeg har weekend vagt på hospitalet, så får ikke meget tid til at holde øje. Tusin tak eva[/QUOTE]

Jeg skal nok huske at gå ind og kigge i løbet af weekenden :slight_smile:

Vil bare lige oplyse at jeg har fået en plads om lørdagen. Det er bare så dejligt. Nu må vi se om noget søndag dukker op, ellers er jeg bare glad får den ene plads :slight_smile:

Det er dejligt folk er så gode til at abse i god tid, istedet for når tilmeldingsfristen er slut.

Michelle - Hurra! :slight_smile: Det var da bare dejligt…
Jeg har ellers holdt øje, og troede lige et kort øjeblik på et tidspunkt at der var plads, men det var så minus 1 der stod, fremfor 1… Så godt du har fået en plads lørdag :slight_smile:

Ja, også for dem selv, for efter fristens udløb hænger de jo på udstillingsgebyret :slight_smile:
Nå, men JA der kan stadig ske ændringer til og med på fredag, så hold øje med det - der kan godt nå at komme ledige pladser endnu.
VH
Susanne

[QUOTE=Chimel;809579]Vil bare lige oplyse at jeg har fået en plads om lørdagen. Det er bare så dejligt. Nu må vi se om noget søndag dukker op, ellers er jeg bare glad får den ene plads :slight_smile:

Det er dejligt folk er så gode til at abse i god tid, istedet for når tilmeldingsfristen er slut.[/QUOTE]

Det var dog dejligt Michelle at du i det mindste kan komme om lørdagen, så kan jeg også se din nye pige og må forhåbelig tage en masse billeder, da jeg har fri som steward om lørdagen, til at tage billeder af hele messen, udstillingen og birmaklubbens topkatte show

Og jeg sendte altså en sms til dig igår, da jeg så at der var en plads fri søndag :tihi:

Hint hint… hvis jeg ikke har egen fotograf med kunne man måske lokke med en vingummibamse om at du tog billeder af Kurt på scenen til topkattene :wink: :wink: :wink: hehe

Hint hint… hvis jeg ikke har egen fotograf med kunne man måske lokke med en vingummibamse om at du tog billeder af Kurt på scenen til topkattene :wink: :wink: :wink: hehe

Ja kl halv et om natte søtte :stuck_out_tongue: hi hi og da jeg stod op om morgenen kl 7, var den taget :frowning: uha… surt show.
Men tak fordi du holder øje.

Kia: Det lyder super godt. Du fik taget rigtig mange gode billeder sidste år. Det er også dejligt at have en fridag. Det er jo en masse at opleve.

Leumica: hi hi Kia kan altid lokkes med slik :stuck_out_tongue: fnis

[QUOTE=Chimel;810041]Ja kl halv et om natte søtte :stuck_out_tongue: hi hi og da jeg stod op om morgenen kl 7, var den taget :frowning: uha… surt show.
Men tak fordi du holder øje.[/QUOTE]

Hehe, det var jo der den dukkede op :tihi:

Men ærgeligt nok den var taget om morgenen…

Du kan lige tro at jeg gerne vil tage billeder af kurt når han er på scenen for at blive hædret med din topkattepræsentation

Tak du er bare en skat :slight_smile: