Udstilling af langhårskræ

Ja, nu skal vi jo til at prøve noget helt nyt! Udstilling af langhårskat :uha:

Vi har fået hjælp med shampoo, børster, etc…

Men så kom jeg til at tænke på, at han da skal stå på noget, mens vi børster! Så hvad vil I gæve erfarne udstiller anbefale: klapborg eller trimmehylde? Og hvad kan I sådan helt specifikt anbefale - jeg aner ikke hvor man køber sådan noget, har kun set trimmehylder hos burgardin.dk?

Jeg har en trimmehylde til at hænge på buret, som jeg gerne bytter for en dåse kattemad. :stuck_out_tongue:

Hvis I vil afprøve hylde vs. bord, så må I gerne låne en hylde af mig (bordet kan I så ikke låne, for det har jeg ikke). Jeg må indrømme at jeg typisk bare altid har brugt en stol til Diego, Jako m.fl. :slight_smile:

Jeg har i min øresnegl hørt, at bobbere bliver alt for tunge til trimmehylder, men nu bruger vi sådan en til en start :slight_smile:

Efter usvære forhandlinger blev aftalen 5 kg foder til Hittekat og en pose Porta 21 tun til badeanden :tihi:

Tak for tilbuddet!

Jeg har sagt ja tak til tilbuddet fra Marie, så medmindre vi ikke kan finde noget stafet, så er det ikke nødvendigt at låne :slight_smile:

Vi har en trimmehylde fra Zalethco, og den kan fint bære 7 kg Ulfgeir. Og nu er han trænet op til at stå med bagpoterne på hylden og forpoterne på burtaget, mens jeg friserer ham på maven, så det fungerer fint.

vh

Andreas

Altså jeg tvivler på en bobber bliver tungere end Diego :wink: Så det afhænger måske af hylden :slight_smile:

[QUOTE=Andreas;1250854]Vi har en trimmehylde fra Zalethco, og den kan fint bære 7 kg Ulfgeir. Og nu er han trænet op til at stå med bagpoterne på hylden og forpoterne på burtaget, mens jeg friserer ham på maven, så det fungerer fint.

vh

Andreas[/QUOTE]

Super at der er en chance for, at den er nok :thumbup:

Hvis du havde skullet kategori I fluffe, så skulle du helt klart have haft et trimmebord. Men nu skal du jo bare kat. III fluffe, så er en hylde længe nok :slight_smile:
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;1250868]Hvis du havde skullet kategori I fluffe, så skulle du helt klart have haft et trimmebord. Men nu skal du jo bare kat. III fluffe, så er en hylde længe nok :slight_smile:
VH
Susanne[/QUOTE]

Ei, betyder det, at han ikke skal rystes og pustes på? Jeg er skuffet :stuck_out_tongue:

I hvert fald ikke i samme stil som en kat. I, og vær du bare glad for det :høhø:

Hr haft trimmehylde - syntes den hældte NOGET da Hector stod på den så den tør jeg bare ikke.
Vi bruger vores store transportkasse fra Gulliver