Udstilling for huskatte

Hejsa alle katteelskere

Jeg er ny her på siden, og leder efter en udstilling her på Sjælland gerne midtsjælland, hvor jeg kan udstille min smukke blandingskat :slight_smile:

Jeg vil nemlig gerne have nogle kvalificerede gæt på, hvilke gener hun har, da hun ligner en Sokoke/Bengal meget. :smiley:

Mvh
Christina

Der er hobbyudstilling i Sorø d. 4. oktober colourpointen.dk hvor huskatte er meget velkomne :slight_smile:

Mange tak for svar :slight_smile:

Skal man forevise vaccinationskort ved tilmelding af sin kat?

Katten skal være vaccineret senest 17 dage (? … her må mere garvede udstillere byde ind) før udstillingen og attesten fremvises, når du møder op på udstillingen :slight_smile:

Okay. Hvordan med bur til min kat. Er det noget, der er på stedet, eller skal man selv sørge for det?

Læs lidt om udstilling for første gang her :slight_smile: Jyrak

Mange tak for fint link :slight_smile:

Du skal dog være opmærksom på, at det ikke er sandsynligt, at nogen kan/vil komme med et kvalificeret gæt på, hvad der ligger bag din blandingskat. Det er nemlig næsten umuligt at sige uden at kende til mindst én af forældrene med sikkerhed. Personligt tvivler jeg kraftigt på, at der ligger Sokoke, da det er en yderst sjælden race :slight_smile: