Hejsa.
Jeg har bestemt mig for at få kat, og nu er jeg så gået i gang med at researche … Yaiks, katteverdenen er svær at hitte ud af for en nybegynder:)
Først forestillede jeg mig at jeg bare skulle have et par almindelige huskatte, men begyndte så alligevel at kigge på racekatte på nettet, fordi det måske alligevel er smart for en førstegangskatteejer at være lidt mere sikker på, hvad for en kat man får og at kunne få vejledning fra en professinel opdrætter.
Men jeg er helt forvirret nu, for hvor klog er det lige man bliver på dyr ved at sidde og kigge billeder og læse om dem?!
Derfor vil jeg gerne ud og se nogle af dyrene in real life og gerne mange forskellige racer, fordi jeg ikke har lagt mig fast på noget endnu.
(Mine favoritter so far er dog somali og burmeser)
Men hvilken katteudstilling er god for en nybegynder som mig, der bare gerne vil ud og lure og have inspiration?
Jeg er ikke interesseret i udstillinger som sådan - mine kommende katte skal bare være kælekatte:)
Jeg bor i Århus, så gerne noget der foregår i nærheden.
Jeg vil sætte pris på jeres hjælp - jeg er lidt lost i den her katteverden med foreninger og klubber og opdrættere og…!