Udstilling i Aalborg

Kan læse i en anden tråd at der kommer en udstilling i Aalborg.

Nogen der kan fortælle mere om det???

På forhånd tak.

Det er jo næste i min by!

kan ikke sige mere end det der står på Jyraks hjemmeside Jyrak afventer selv mere info, for skal have fundet ud af noget samkørsel eller om det er muligt for mig via offentlig transport…

Men indtil vidre tillader jeg mig at søge kørsel til den udstilling via din tråd her, håber det er ok :slight_smile:

Jeg venter også på info omkring den…

Udstillingen i Aalborg er en 2.cert. udstilling, der afholdes den 6. og 7. september i Gigantium, Olympiaparken, 9220 Aalborg Øst.

Til dem der modtager Kattemagasinet er der invitation til denne udstilling i nyeste nummer.

Jeg kommer selv begge dage med 3 katte.

Vi kan måske godt klemme en ekstra person med kat ind i bilen, men vi overnatter i Aalborg, så vi kører ikke hjem igen før søndag -thumbs

Gizze - hvor fandt du adressen? Kan ikke se den på jyrak, var det i magasinet det stod? :slight_smile:
Og ja, lige til Ålborg er det nok ikke så nemt at have mig med :stuck_out_tongue:

3 katte? hvem skal med som nr 3? Nuggi?

Adressen fandt jeg på Gigantiums egen hjemmeside, at det skulle være i Gigantium fandt jeg ud af tidligere på året, men det står også i Kattemagasinet.

Nej, det kniber nok med at have dig med til Aalborg, det er sådan lidt frem og tilbage kørsel det vil blive :stuck_out_tongue:

Jep, det er Niggi-musen der skal med som nr. 3 - og så får Devi lov at holde single-weekend, hvilket hun med garanti vil æææælske :smiley:

Hihi, det tænkte jeg også lige at hun garanteret ville - ligesom Mea og May nyder når jeg slæber Diego med :stuck_out_tongue:

Jeg kommer med min skønne Don Dejlig…
Dk Van Lehmkuhl Don Dean TUV a 63 kl. 11 -love
Mors lille skønne dejlige dreng…

Jeg regner med at tage 3 katte med, om lørdagen…

Himmark’s Miss Meat Loaf, NFO gr. 2, kl. 11
Himmark’s Mr. Tool, NFO gr. 2, kl. 9
Scarlett-Sandra’s Carrus, NFO gr. 7, kl. 12

Nogen der ved hvornår de åbner for tilmelding?

Da der er et nyt udstillingssystem som skal bruges til når vi skal tilmelde i Ålborg tror jeg der godt kan gå lidt tid [bigloony]

Hvad vil det sige det er en 2. cert udstilling??

at det er alle racer begge dage.

Okay, rart at vide… For sidder sådan; “hmmm, nu kommer vi med, ikk?!” -thumbs

Ahh mange tak :smiley:

Jeg er ny i udstillingens verden… men overvejer at komme een af dagene med min hvide prins hvis han er kommet i bedre show condition

Det sidste jeg hørte fra Charlotte som er chefsteward er at systemet med online tilmelding som er det nye system skulle virke her i Juli mdr… Så der er ikke længe til det sker…
-jegkrydser
Jeg glæder mig selv helt vildt og ja skal jo desværre kun have en misling med… men har jo også killinger herhjemme… -love