Udstilling i Helsingborg

Det var en ubeskrivelig dag i Helsingborg :wehu:

Dejlige Usher havde holdt en udstillingspause fordi han skulle en tur til udlandet . . . han var oppe hos søde Penny Bydlinski, som syn’s han var ganske dejlig :hjerte: Han fik sit cert. og dermed titlen IP - International Premier - og senere tog han NOM fra de to konkurrenter og kom en tur på scenen :wehu: men fik ingen stemmer blandt de 5 kastrater . . . . men til gengæld solgte han billetter nede i sit bur . . . publikum var bare vilde med ham :love2: jeg er bare SÅ stolt af den dreng og hans lækre sølv :wehuu:

For en gangs skyld skulle MCO op til sidst og det var hos Stéphane Bernard, som jeg ikke anede en dyt om :tihi: . . iflg. kataloget havde han bedømt en norsk pige (konkurrent) og Tana havde yderligere en konkurrent i sin egen gruppe. Men inden vi så os om stod jeg med en NOM i hånden . . . han ville ikke se de to andre igen :uha:
Og så skulle hun på scenen . . . som sædvanlig var det kat. 2 til sidst . . . gaaaabbbb . . . . først fertile hanner og så kom hunnerne . . . åhhh gyyysss - der var 5 stk. og Tana fik de to stemmer . . . :klapper: min skønne pige blev [SIZE=5]BIS . . . [/SIZE]og jeg var ved at stortude af glæde og stolthed :pompom:

En skøn dag i det Skånske var forbi - og nu glæder vi os til Tanas sidste udstillingsdag d. 25.09 . . hvor hun forhåbentlig bliver SC - Surprime Champion :thumbup:

Kæmpe stort tillykke med smukke Tana’s BIS :wehu:
Ih, hvor ville jeg gerne have været med og fejret det med dig :slight_smile:

Og et stort tillykke med Usher’s IP titel og NOM :ok:

[QUOTE=Catika;661239]Kæmpe stort tillykke med smukke Tana’s BIS :wehu:
Ih, hvor ville jeg gerne have været med og fejret det med dig :slight_smile:

Og et stort tillykke med Usher’s IP titel og NOM :ok:[/QUOTE]

1000 tak Tine - du må tage revance d. 25.09 :slight_smile:

Sådan der! Fedt! :wehu::thumbup:

Stort tillykke :flag: Det må da siges at have været en rigtig skøn dag. :smiley:

WOW tillykke med den super flotte titel :juhu:

:flag: Waaauw Lotte :slight_smile: STORT til lykke med Usher’s IP og KÆMPE TIL LYKKE med smukke Tanas BIS :flag::flag::flag:

Kæmpestort tillykke, Lotte :fantatisk:

Kæmpe tillykke med resultaterne :slight_smile:

Tak Pia . . . glæder mig til at se dig d. 25.09 . . . . nu ikke noget med at springe fra :slight_smile:

Næh, øreinfektioner skal vi ikke have mere af, så kryds fingrene for os, for jeg glæder mig altså vildt :slight_smile: Også til lidt boblevand hos dig og den smukke!!

1000 tak Ann . . . det var bare helt overvældende . . . selvom de overhovedet ikke har noget med Androkles at gøre (den gamle knallert) :tihi:

Det var det nemlig lige . . . og især, når man er i godt selskab med andre kattetosser :slight_smile:

Så XXXXX vi bare alt hvad vi kan . . . og boblevandet bliver i bilen, til vi er sikre på at vi må lukke det op . . hihi :wink:

Stort tillykke med smukke Tana’s BIS :pompom::jubiii::wehu:

Vi glæder os til at hun bliver SC den 25. sept., så vi kan fejre hende :smiley:

Stort tillykke med NOM og BIS. Så fortryder man ikke, at man har valgt at tage udenlands. Flot, flot!

/Flemming

[QUOTE=Dorte;661299]Stort tillykke med smukke Tana’s BIS :pompom::jubiii::wehu:

Vi glæder os til at hun bliver SC den 25. sept., så vi kan fejre hende :D[/QUOTE]

Tak tak . . . . og som altid glæder vi os også til at se jer - forhåbentlig med en kat denne gang . . :slight_smile: :slight_smile:

[QUOTE=Flemming;661300]Stort tillykke med NOM og BIS. Så fortryder man ikke, at man har valgt at tage udenlands. Flot, flot!

/Flemming[/QUOTE]

Tak Flemming . . . . det er altid med hjertet oppe i halsen, at man tage afsted ud over grænserne . . . . men denne gang var der overhovedet ingen grund til bekymring - tvært imod :slight_smile:

Altså Lotte Androkles er bare min helt private BISse, den dejlige dreng.:slight_smile: Glæder mig til at være med til at fejre smukke Tana d. 25-9. :slight_smile:

[QUOTE=Catika;661239]Kæmpe stort tillykke med smukke Tana’s BIS :wehu:
Ih, hvor ville jeg gerne have været med og fejret det med dig :slight_smile:

Og et stort tillykke med Usher’s IP titel og NOM :ok:[/QUOTE]

Och varför var inte du på plats, Tine? Hade gärna träffat någon med somali-anknytning :tihi: (och sett någon med somali än min egen)
Nu var Dutch ensam representat av somalisarna igår (inga var på plats idag) Hon blev 3:a bland seniorerna och tog sitt cert i kl 6. Vid nomineringen slog hon ut CRX och BRI (har jag för mej) men blev själv slagen av BML. Är nöjd med resultatet, speciellt då Anna Wilczek gav bedömningen “väl preparerad” :høhø:

Har för mej att det var hon som skickade iväg Phoebe för bättre grooming vid någon utställning på Sjælland innan hon skrev CACS på bedömningssedeln:?