Udstilling i Horsens søndag

Hvem kommer?

Jeg kommer med:

Akirabakkens Elektra, MCO gr. 3 kl. 12
Firedevils Nightmare, MCO gr. 3 kl. 10
Akirabakkens Da Vinci, MCO gr. 1 kl. 10

-balloons

Jamen, det gør mig og Junior da:

IP Pitho Crookshanks, MCO grp. III, kl. 6

kommer, men uden kat… jeg vil være at finde i hittekillings stand

Vi kommer også og har for først gang et kuld med

Jeg kommer også med:

Himmark’s Miss Meat Loaf, NFO gr. 2, kl. 11 og
Himmark’s Mr. Tool, NFO gr. 2, kl. 9

-gris

[bigloony]
Jeg kommer også, sammen med Micharlo’s Don Juan aka Diego, mco gr. V (så vidt jeg husker)

Enten jeg selv eller gemalen kommer med:

Bearcloud Yippie Ki-Yay, Maine Coon, gr. 7, kl. 11
Bearcloud Thrilla In Manila, Maine Coon, gr. 3, kl. 11

Den anden sidder barselsvagt herhjemme. -høhø

Jeg har for første gang ,siden vi begyndte at tage på alle udstillinger i Jylland og på Fyn overvejet ikke at tage til denne udstilling fordi det er Katteklubben, der arrangerer. Vi blev meget skuffet over udstillingen ved Odense var så lille som den var. Jeg synes generelt, at de udstillinger Katteklubben har arrangeret, har været skuffende på den ene eller den anden måde. Først og fremmest på grund af alt for lidt plads at gå rundt på - og for få udstillere - og for få af dem vi kender [bigloony]

Hmm - var det ikke katteklubben der holdt den i Gl. Estrup/Auning sidste år igen? Den var i hvert fald super hyggelig.
Hjalp nok også at jeg stod ved siden af Gismo og de andre huskatte, og at Lundkvist og andre jeg kendte var med - og at vi havde en super sød dommer…
Pladsen var lidt trang ja, men tilgengæld var der ikke så støjende og stresset som på så mange af de jyrak eller lign. udstillinger jeg har været med på [bigloony]

Du kan nok godt regne med en endnu mindre udstilling end den ved Odense, fordi der er tale om deres “lille” sommerudstilling. Mener der kun er 180 katte pr. dag, og pladsen er formentlig trang og standene med salgsartikler få. Desuden er der ikke decideret mulighed for at købe mad som jeg har forstået, udstillerne kan tilmelde sig en buffet, men ikke de besøgende.

Hvis jeg var jer, ville jeg ikke græde snot hvis der kom noget i vejen for en tur til Horsens, for det er min erfaring at sommerudstillingerne altså ikke er særligt publikumsvenlige -blåblå

Lige netop Katteklubbens sommerudstilling er på forhånd annonceret som lillebitte. Så hvis man ikke er til små udstillinger, vil den nok ikke falde i smag.

Jeg plejer godt at kunne lide deres shows; dels trives jeg godt med at udstillingen ikke er så stor, dels synes jeg, at Katteklubben plejer at invitere go’e dommere. -thumbs Men det som er godt for den ene, er jo ikke nødvendigvis godt for den anden. [smilie=hate-smile.gif]

Gizzemissen - Ved du om den buffet skal bestilles på forhånd, eller?

Og korrekt, puplikums venlige er de nu typisk ikke.

Jeg er helt enig med jer - og det er godt, at der er noget for enhver smag. Jeg er f.eks. selv vild med at stå og lytte til dommernes udtalelser og med at snakke med en masse kendte kattetosser. Havde det været en lokal udstilling, med mange udstillere som jeg i forvejen kendte, er jeg sikker på, at jeg ville synes, at sådan en lille udstilling ville være MEGET hyggelig [bigloony]

May-britt - den dommer jeg endnu har haft der var mest puplikums venlig og bedst til at fortælle var faktisk på netop en af katteklubbens sommerudstillinger (dommeren var Hannah Jensen, mener jeg hun hedder)

Det skal den - kig under Horsens-udstillingen på deres hjemmeside -thumbs

Det er jo en mini udstilling, den i horsens, og hallen er da ikke den største (jeg kører forbi hver dag til job)… ja det var hyggeligt første gang i gl. Estrup Eva, det var min debut, og jeg anede mindre end intet om at jeg skulle blive så bidt af det. GGG

Vi kommer også til Horsens.

Coogan´s Winterfield - MCO - gr. 9 kl. 12
Coogan´s Sommerfield - MCO - gr. 3 kl. 1
Olmocabe´s Adventure - MCO - gr. 4 kl. 12

Og vi glæder os til at hygge med alle dem vi kender og måske lærer nye at kende. Jeg har altid syntes om Katteklubbens udstillinger… De er altid så hyggelige -thumbs -thumbs

På udstillingen i Odder blev jeg overbevist om, at vi selvfølgelig også skal tage turen til Horsens. Der kommer nemlig en del af dem, vi plejer at snakke med - og netop det er en stor del af fornøjelsen ved at komme afsted :slight_smile:

Hejsa Alle

Jeg glæder mig i hvert fald til udstillingen…dejligt med en lidt anderledes dag.
Vi har kun to stk katte med.
Holy smoke - ungdyr
samt Golden Fighter - killing

Vi sees…anna