Udstilling i Mørkøv

hvem kommer herinde fra og udstiller ?

Hvem kommer som lurer ?

Jeg kommer og udstiller :slight_smile:

Jeg kommer med to katte. Congo og Caribian.

Jeg kommer med mit røde aby ungdyr og så kommer et vildtfarvet ungdyr jeg har solgt med sin ejer

Jeg kommer med lille Bambina -wehuu … rød/hvid huskat.

-LOL -LOL -LOL og jeg kommer og snupper jeres penge i Indtjek -LOL -LOL -LOL

Jeg kommer med Hazer-brun mitted ragdoll og
Azicely- tortiefarvet tyrkisk van.:slight_smile:
Havde primært meldt mig til altså kattene, da en killingekøber ville komme, men desværre møder hun alligevel ikke op ,da hun er blevet syg:(Lidt meget ØV
hilsen Lone

Og jeg kommer med Leo, sort NFOpige :wink:

Undskyld Lis, men jeg kan nu godt lide at du har solgt en ejer og killing -LOL-LOL-LOL

Vi kommer som udstillere :smiley:

Jeg kommer og lurer :slight_smile:

Skal godt nok være til kamp på Amager kl. 15.00 og har ikke helt undersøgt, hvor Mørkøv ligger - postnummeret lyder som om, det er mod Kalundborg.

…men jeg kommer -thumbs

Skal til fødselsdag :frowning:
Og går iøvrigt glip både af anden fødselsdag og endnu værre en gløg julehygge dag med motorcykelpigerne :frowning:
Hvorfor skal alting foregå den 7.december ØV -ked

Jeg er tilmeldt, men jeg har besluttet at blive hjemme.
Der er alt for meget sygdom i omløb i øjeblikket, så efter råd fra min dyrlæge, bliver jeg væk fra udstillingen. Jeg tør simpelthen ikke risikere det, når jeg har små 6 ugers killinger herhjemme.
Men … jeg kommer nok og kigger til jer uden katte :slight_smile:

[quote=Vivi_Fletcher;75564]Jeg er tilmeldt, men jeg har besluttet at blive hjemme.
Der er alt for meget sygdom i omløb i øjeblikket, så efter råd fra min dyrlæge, bliver jeg væk fra udstillingen. Jeg tør simpelthen ikke risikere det, når jeg har små 6 ugers killinger herhjemme.
Men … jeg kommer nok og kigger til jer uden katte :)[/quote]

Det kan jeg godt fortstå du gør. Har selv lige svaret en person der var i tvivl om hun skulle tage afsted, at jeg ville ikke gøre det.
VI var i Billund hvor min killing og en anden blev smittet med det mave onde der florere, og det har bestemt ikke været sjovt.
Han er i dag blivet helt frisk, men det har også taget en lille uge

[QUOTE=Yooncoon;75531]Undskyld Lis, men jeg kan nu godt lide at du har solgt en ejer og killing -LOL-LOL-LOL

Vi kommer som udstillere :D[/QUOTE]

Fnis, jeg er en værre plattenslager:-))

Nå, ikke så grådig - jeg har betalt, så jeg går i en STOR bue udenom dig nu jeg kender dine hensigter:-)

Vil lige sige at de mest udsatte er killinger og ungdyr, og det er også dem jeg har hørt om der er blevet smitte.

Har man voksne sunde katte, kan jeg ikke se et problem i at tage afsted.

[QUOTE=SineGry;75573]Vil lige sige at de mest udsatte er killinger og ungdyr, og det er også dem jeg har hørt om der er blevet smitte.

Har man voksne sunde katte, kan jeg ikke se et problem i at tage afsted.[/QUOTE]

Det er altid en risiko at tage afsted på udstilling.
Det med maveonde havde jeg ikke hørt før i går aftes. De tilfælde jeg har hørt om er herpes (lignende?).
Men man skal jo altid gøre op med sig selv med de risici, der er - og jeg valgte så at spørge min dyrlæge, fordi jeg ved han har mange opdrættere/udstillere som klienter.
Synes da det er møgærgerligt - både for mig selv og specielt for klubben, hvis der er mange afbud både pga dem der har syge katte og os andre, der ikke tør pga den øgede risiko i øjeblikket.

Kan være jeg næste gang også skal sælge mine killingekøbere, så jeg kan rende uden om Karen :stuck_out_tongue:

Sig til hvis en af dem er en smækker-lækker singlemand, så kan det være du har en køber :stuck_out_tongue:

[quote=Vivi_Fletcher;75564]Jeg er tilmeldt, men jeg har besluttet at blive hjemme.
Men … jeg kommer nok og kigger til jer uden katte :)[/quote]

RESPEKT…dyb respekt -storrespekt
Brita