Udstilling i Nørresundby

Er der 50 EUR? :muscle:

Der er nu 45 EUR :slight_smile: Jeg mangler stadig Brians Odysseus og Charlotte Madsens 2 drenge - og hvis Dorthe Elwarths Mariehøne bliver klar, så nærmer det sig hastigt - jeg tror stadig på at vi når det :slight_smile: Eva og jeg har vendt rent ud sagt enhver sten i Danmark for at få øje på europeer der gerne vil med til Nørre Sundby :slight_smile:

6 Synes om

De sidste 4 Europeer må virkelig være derude et sted !! havde vi haft flere, var de tilmeldt fluks…

Håber virkelig de sidste dukker op…

Har tænkt det samme!

Mon en godt tætbatberet Muffe kunne tælle? :stuck_out_tongue:

Ja altså mine andre vil bare slet ikke passe ind… en EUR med krøllede øre måske :joy:
Eller en masket EUR… jow jow, mange gode kandidater meeen det går jo nok ikke… :joy:

46 nu… og lige i underkanten af de 40 øvrige kategori 3; dem er vi ikke så bekymret for, de skal nok dukke op. Det seje træk er altid at få nok af den race, det hele drejer sig om - og vi finder også 4 europeer mere - mindst :slem:
VH
Susanne

3 Synes om

47 europeer :slight_smile:

2 Synes om

Hvor mange kommer fra udlandet? Der er vist en del EUR i Sverige og Finland, ikke sandt :question:

Der er en del i Finland, og nogle i Sverige - næsten ingen i Norge. Og der er ikke meldt én eneste fra udlandet, og desværre heller ikke fra Sjælland endnu udover Saga - det er rent, sejt jydetræk indtil nu :slight_smile:

4 Synes om

Så er vi på 49 EUR og +40 øvrige kategori 3 katte om lørdagen, så én mere Europe, så er vi klar til Breed BIS :slight_smile:

4 Synes om

Er der nogle der kører igennem Aalborg ø og kan have mig og 1-2 misser med til hallen. Bus er mulig men ret besværlig så håber nogle kommer fra rigtig retning. Fylder ikke frygtelig meget.:relaxed:

Så fik vi også smidt et par tilmeldingerne til kategori 3 det skulle hjælpe lidt på tallene skal det ikke være +50 øvrige eller er der noget jeg har overset

1 Synes om

Jeg er meget sikker på, at det blev ændret til 40 øvrige ved sidste GF :slight_smile:

1 Synes om

Det blev ændret på sidste FIFe GA til 40 øvrige :slight_smile: Så vi skal ikke bruge 50 længere.

1 Synes om

Nå - jeg havde egentligt afmeldt den gode Ralf. Men nu tilmelder jeg faktisk ham igen.
Den ellers totalt skaldede plet og arvævet nedenunder - ja det er nu på +50% pels igen efter det for blot 1½ uge siden var helt skaldet! Så det kan jo da måske nå at blive helt “pænt” inden udstillingen, i hvert fald ligner det ikke længere noget grimt, smitsomt :slight_smile:

Så Terminator-Ralf skal med alligevel :smiley: Det er også bedst for hende Rappe.

7 Synes om

Så har Vibeke tilmeldt, og vi er nu på 50 européer!! :wehu:

11 Synes om

Øv :frowning: Nørresundby bliver helt uden kat for mig :frowning: Ralf har fået sig en gang øjenbetændelse, han har sikkert fået en klo i øjet eller lignende, for det er kun det ene øje - indtil videre… har gået og set den an, men slimhinderne bliver mer og mer øv her op af dagen. Og rappe kommer ikke med, HVIS nu og alt det der… :frowning: øv bøv, men tager ingen chancer med det øje han har nu.

1 Synes om

Manden kommer med vores bimse dreng Tonto.
Endelig, hvor vi glæder os til at komme igang med udstilling igen. :dans: Nu håber jeg bare Tonto syntes det er lige så hyggeligt som os.

2 Synes om

Jeg har vogn parken med, Mascot og Mercedes der EUR

2 Synes om

Så er dommerfordelingen her :slight_smile:
Jyrak

2 Synes om