Udstilling i Nørresundby

Bønnen skal til Helene Reiter søndag og Zdenka Heiter søndag. Reiter/Heiter - jeg skal nok få det sjovt :wink:
Mingus skal til Pia Nyrup lørdag og Britta Busse søndag :slight_smile:

Jeg glæder mig til en rigtig hyggelig weekend, hvor jeg også går steward :smiley:

1 Synes om

ja nu ender jeg med at komme helt uden kat til en udstilling 10 minutter fra hvor jeg bor… :dokdok:

jeg må i stedet glæde mig til at gå steward lørdag og komme og hygge lidt søndag :slight_smile:

Dejligt Tonto skal dømmes af Helene Reiter lørdag. :clap:t3::relaxed:

Skammer dine katte sig ikke? bare lidt? :wink:

3 Synes om

De gør ikke nej… men mig derimod, tja jeg ærgrer mig i hvert fald, når jeg ser på dommerfordelingen! :slight_smile:

Blua skal også til Pia Nyrup lørdag og Hanne Sofie Sneum om søndagen. Begge dage op imod Sami, så der er hård konkurrence :muscle::muscle:

Jeg orker knap at finde ud af hvem der skal hvorhen :hoho: Men godt jeg kiggede, for det er lidt mere overskueligt end jeg troede faktisk.:slight_smile:

Meta, Levi, McCoy, Beka og Athea skal alle op til Linda Knyova, der også skal have mine til 3 generationer og veteran kat. 3.
Ginny skal som den eneste af mine op til en anden dommer, nemlig Hanne Sofie Sneum.

Så er der bare lige den ting med at jeg har hele 4 aldrig-udstillet-før-killingekøbere med, men de skal alle være hos Hanne Sofie, så det er også nemt :slight_smile:

Søndag skal McCoy til både alm. bedømmelse og veteran hos Dorte Kaae, så det bliver jo dejligt nemt. Det kan sikkert også bruges efter lørdagens strabadser :hoho:

Sig til hvis en af killingekøberne skal tages under armen :slightly_smiling_face::blush::+1:

Det skal de helt sikkert, men jeg tror vi har styr på det ved at nogle af de lettere erfarne med knap så mange katte med har lovet at være støtte der :slight_smile: Men det er godt lige at have i tankerne hvis nu, tak! :slight_smile:

Søndag kan du få lov til at passe den bette killing. Han vil så gerne ud og hilse på publikum, men han må bare ikke alene… Stakkel :wink:

1 Synes om

Haha - det kan da godt være Ane og jeg passer ham lidt så :smiley:
Jeg kommer kun lige nogle timer søndag, så er der ikke hele dagen. :slight_smile: Men jeg skal gerne nulre lidt på ham den “bette” :wink:

Han er SÅ klar! Om det er fem min eller fem timer :joy:

2 Synes om

Er det ikke snart nu? :smiley:

enig, men først når jeg har fået vasket kræene :wink:

1 Synes om

Mingus skal også lige have sig en tur. Jeg glæder mig bare til at se jer alle :relaxed:

1 Synes om

Nu er min bil i hvert fald pakket :wink:

Venligst
Dorthe

3 Synes om

Apropos det, så vil jeg gå ned og pakke gave til dommerne ind, og lave en stemmeboks til Européklubbens publikums afstemning, så jeg kan pakke det i bilen i morgen, når jeg har været i Plantorama efter lidt sponsorgaver :slight_smile:

Og aporpos publikums favorit afstemningen - så kom endelig forbi og stem! Vi trækker en vinder blandt alle stemmesedlerne om en fin gave også :smiley:

5 Synes om

Resultat fra udstillingen
Udstillingen gik over alt forventning :besvimer:
Tonto har taget sin første udstilling rigtig flot, så vi håber på mange flere udstillinger med ham. :grin:

EX1 + NOM - Og fik CAC.
På scenen tabte han til en smuk ældre Ragdoll med 2-1 stemmer, som løb med det hele BOB1.
Så vi klager ikke, alt i alt har han klaret det så flot! :hjertehop:

9 Synes om

Mascot og Mercedes blev begge EX1 :rundtosset:

7 Synes om

Træt med træt på! Kom hjem for en lille tines tid siden, og så skulle bilen tømmes for katte og udstyr til 14 katte. Men vi fik afholdt Breed BIS og Special Show, og det hele løb af stablen noget så fint :slight_smile:

10 Synes om