Udstilling i Polen - bure - behov for hjælp

Jeg skal udstille i Polen, i Krakow http://www.kkf.info.pl/

Jeg har hørt fra andre at der ikke er fast bund i burene, tager derfor et liggeunderlag med som kan klippes til så mine små misser ikke falder igennem trådnettet. Har min almindelige bund/tæppe og vil under det bruge et liggerunderlag. Er det en god løsning eller hvad plejer I andre at bruge?

Jeg kan ikke finde størrelsen på burene og har egentlig ikke lyst til at forstyrre arrangørerne med sådan en lille detalje, de har sikkert nok at tage sig til. Kunne der være nogen herinde har udstillet hos KKF i Krakow og kender deres burstørrelser?

Vetbed eller andet med fast bagside er det bedste som burunderlag i Polen.

Burstørrelser er svære at forudsige. Dobbeltburene er ca på størrelse med vores (måske lidt mindre) Enkeltburene er delte dobbeltbure - men delingen kan være på midten (som vi kender det) eller forskudt (dvs det ene bur er 2/3, det andet bur er 1/3). Det bedste er derfor at bede om et dobbeltbur pr kat.

Hvornår skal du til Krakow på show:?

vi bruger en aerobic måtte i bunden af buret når vi er i polen, man kan osse bruge et alm liggeunderlag.
burene er som camilla beskriver det, og en positiv ting ved polske bure er at selve indgangene er ret store.
en anden ting du skal huske er at burene i polen står i firkanter, så du sidder inde i firkanten og publikun går udenfor, dvs der må ikke være lukket af med gardiner ud mod publikum, dog kan det være en fordel at have noget kraftigt gennemsigtigt plast med til at sætte op på den udvendige side af buret, alene af den grund at polakkerne gerne vil røre og fingere ved kattene og det kan være irriterende for både udstillere og kattene hvis de ikke kan få fred.

Tak for info.
Den kommende weekend, så snart :slight_smile:

Vi har taget et par papkasser med og skåret til :slight_smile:

[QUOTE=johnny;1310772]vi bruger en aerobic måtte i bunden af buret når vi er i polen, man kan osse bruge et alm liggeunderlag.
burene er som camilla beskriver det, og en positiv ting ved polske bure er at selve indgangene er ret store.
en anden ting du skal huske er at burene i polen står i firkanter, så du sidder inde i firkanten og publikun går udenfor, dvs der må ikke være lukket af med gardiner ud mod publikum, dog kan det være en fordel at have noget kraftigt gennemsigtigt plast med til at sætte op på den udvendige side af buret, alene af den grund at polakkerne gerne vil røre og fingere ved kattene og det kan være irriterende for både udstillere og kattene hvis de ikke kan få fred.[/QUOTE]

Det er så langt fra på alle polske udstillinger at de står i firkanter - nu har jeg selv været i Polen, og der stod de så absolut IKKE i en firkant ! med rundt langs væggen, hvor vi udstillere havde MAKS 1 meter at være på, og publikum gik hvor det passede dem… :S

Har så også en veninde i Polen, der sådan set er på samtlige udstillinger i Polen, enten som steward eller som udstiller (sommetider begge dele) og hun siger også at det langt fra er alle udstillinger hvor burene står i firkanter, der er flere hvor de står langs væggene…

Når det så er sagt, så ville jeg tage et underlag og en saks med der ned, og klippe til dernede, da vi var i Wroclaw i Marts, havde vores bure ikke samme størrelse…

Men udstillingen var MEGA hyggelig, på trods af alle udfordringerne… :thumbup:

En papkasse og en saks er der altid plads til. Det i kombination med et ligge underlag, så må de kunne blive i buret :slight_smile:
Jeg glæder mig, måske ikke så meget til sproget, fatter hat af polsk, men mon ikke der er en nabo der er villig til at hjælpe.
Om ikke andet så er Dorthe Kaa dommer, så der er mindst en anden dansker i hallen.
Men hvad hvis jeg kan rejse rundt i Tyrkiet som 20 årig uden at kunne tyrkisk, så kan jeg vel også håndtere Polen som 20+ årig :thumbup:

Du kommer langt med tysk dernede har jeg indtryk af, men en del kan også engelsk. Dog gebrokkent og langt fra alle, men vi klarede os da fint i Polen sidst :slight_smile:

Da jeg var i Wroclaw, kunne stort set alle engelsk - der var lige en enkelt eller to der ikke var helt med på det, men ellers er de faktisk ret godt med på tysk ihvertfald i Wroclaw, men om det er sådan alle steder er jo umuligt at sige…