Udstilling i udland?

Jeg vil jo gerne udstille min nye pige… men hvordan gør jeg lige

jeg har kun tavlen på hende, via opdrætters HP og der står intet nummer, hun er en CFA kat…

vil jeg kunne nå at melde hende til når jeg HAR hentet hende 25/10 udstillingen jeg gerne vil have hende med til er d. 22 og 23 / 11…

Hvis hun er en CFA kat kan du godt belave dig på at du skal købe en 5 generationers stamtavle hos CFA før du du kan få en dansk. Been there - done that, flere gange. De leverer hurtigt, det nemmeste for dig er hvis opdrætteren gør det, hun er jo medlem af klubben. Koster såvidt jeg husker 45USD

okay, hvad så … jeg er selv medlem af CFA…

på opdrætterens HP står der en tavle med 4 generationer, men det kan jeg så forstå ikke er nok… hmmmmmm

tænker lidt…skal katten have en FIFe tavle hvis hun skal udstilles i DK / udlandet ?

Du kan selv bestille CFA stamtavlen hvis du får nummeret. Hvis du vil udstille din CFA kat i FIFe skal du have en FD stamtavle - den laver de ud fra den ud får fra CFA - når du har registreret både CFA og FIFe kan katten udstilles begge steder. Du kan jo ikke får FD stamtavler på afko efter en CFA mor og en FD far.

Snakker vi forbi hinanden?

jamen kattene bliver registreret begge steder, kan man ikke det ?

Jo du kan sagtens registrere begge steder.

Men vdu vil udstille i FIFe, skal du se at få fat i hunkattens CFA stamtavle så du kan søge om en FD stamtavle.

jeg tænker, Tango har jo stadig hans ASFE tavle, samt den danske FIFe, hvis jeg vælger at registrere ham i CFA, så kommer jeg jo også til at mangle en generation på ham ! ! !

fint, mange tak for hjælpen Lis

nu har jeg bedt opdrætteren skaffen en 5 generationers tavle på hende

Tango har vel en 5 gen. FD stamtavle - den er go’ nok til CFA

jo han har en almindelig FIFe tavle, med FD LO nummer på

K*** det er bøvlet… men tusind tak for hjælpen Lis