Udstilling jan. søger samkørsel

hej der ude :slight_smile:
søget en der skal forbi århus v. jeg kan køre med frem og tilbage fra udstillingen i Brædstrup til januar. Det er mig og min lille blåmasket hellig birma killing, der er tale om og betaler selvfølig benzin penge…

Åh, ville gerne tilbyde, men med 3 mand og 6 katte i bilen, så er der vist allerede helt fyldt :frowning:
Håber du får fundet noget

Søger du til en dag eller begge dagene?

Jeg skal afsted fra Randers begge dage men har ikke helt fundet ud af om der er nogen der har plads i deres bil til mig og kræ endnu eller om jeg skal til at fedte for min bror den ene af dagene. Hvis jeg ender med at skulle køre med ham en af dagene kan der sagtens blive plads til jer.

Jeg overvejer at køre afsted fra Kbh, hvis jeg kan finde nogen at køre med.
Det bliver kun en af dagene - helst lørdag.

bare til den ene dag :0)
forstod det sådan at det kun var gruppe II om lørdagen men ved ikke om jeg tager fejl
er ret ny i det med at udstille ;0)

Lots of love - Kategori II er også om søndagen. I JYRAK er det alle fire kategorier alle dage, det er kun katteklubben (i jylland) der deler kategorierne op på hver sin dag :slight_smile:
Så du kan selv vælge dag…

[QUOTE=lots of love;740363]bare til den ene dag :0)
forstod det sådan at det kun var gruppe II om lørdagen men ved ikke om jeg tager fejl
er ret ny i det med at udstille ;0)[/QUOTE]

Ellers skal du tage toget til skanderborg :slight_smile: ( har du besluttet at beholde blåpigen ? )

okay tak for hjælpen ;0)

ja er ret sikker på hun bliver hjemme men vil godt lige have hende bedømt da jeg ikke skal bruge flere til avl, men en jeg kan udstille…
camilla hvad dag tager ud afsted, hvis jeg ikke finder en at køre med???

[QUOTE=lots of love;740384]ja er ret sikker på hun bliver hjemme men vil godt lige have hende bedømt da jeg ikke skal bruge flere til avl, men en jeg kan udstille…
camilla hvad dag tager ud afsted, hvis jeg ikke finder en at køre med???[/QUOTE]
Jeg regner med begge dage denne gang.

camilla:
okay tak for tilbuder kontakter dig lige hvis det er :0)

Jeg overvejer stadig, om jeg vil af sted kun søndag (og så er det jo frem og tilbage søndag fra Aalborg) - eller om jeg har råd til, at køre derned fredag og overnatte og tage begge udstillingsdage…

Åh hvor ville jeg dog bare gerne med.

Hvad skal der til for at du kan komme med ?

At jeg vinder i lotto :tihi:

Hahahaha - ja, men sådan har vi det vist allesammen :slight_smile: Men hvis I overhovedet kan få det til at hænge sammen, så synes jeg I virkelig skal overveje at komme lørdag - med eller uden kat - fordi det bliver en stor dag for MCO´erne! Det er en begivenhed man ikke bør gå glip af medmindre man har en rigtig god undskyldning :slight_smile:
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;740542]Hahahaha - ja, men sådan har vi det vist allesammen :slight_smile: Men hvis I overhovedet kan få det til at hænge sammen, så synes jeg I virkelig skal overveje at komme lørdag - med eller uden kat - fordi det bliver en stor dag for MCO´erne! Det er en begivenhed man ikke bør gå glip af medmindre man har en rigtig god undskyldning :slight_smile:
VH
Susanne[/QUOTE]

Jeg er pt. ret flad, men jeg skal have det i tankerne. :slight_smile:

Jamen nu har jeg tilmeldt 2 fladsnuder, så må jeg se om jeg kan lokke Pia begge dage eller om jeg skal støve Claus af den ene ggg

MVH
Gitte

vil stadig meget gerne finde en og køre med da jeg nok ikke har råd til det hvis jeg skal betale taxa, tog og benzin :0(

[QUOTE=GitteS;740568]Jamen nu har jeg tilmeldt 2 fladsnuder, så må jeg se om jeg kan lokke Pia begge dage eller om jeg skal støve Claus af den ene ggg

MVH
Gitte[/QUOTE]
HVIS jeg faktisk finder pengene til at udstille begge dage, så overnatter jeg dernede fra fredag til søndag - andet kan jeg simpelthen ikke holde til ift. kørsel… der er FOR langt til Brædstrup fra Aalborg, hvis det bliver to dage i træk :tihi: