Udstilling jan. søger samkørsel

hej pia :0) hvis jeg kan køre med der ned, kan jeg måske køre med camilla hjem, da det største problem nok er at der ikke køre nogen busser så tidtigt
om morgen ned til toget og taxa er vildt dyrt…

Pia, du kan køre med mig, hvis det kan hjælpe i forhold til økonomien. Jeg kører fra Aalborg tidligt lørdag morgen - overnatter selv hos min bror i Horsens fra lørdag til søndag - og tager turen nordpå igen søndag, når udstillingen er slut. Det eneste du skal sørge for er overnatning :slight_smile:

Knus Gitte

Altså jeg skal afsted lørdag og har plads til nogen i bilen. Ved ikke helt hvor mange, for det kommer helt an på vejret - hvis det er sne skal jeg nemlig lokke Manden til at køre mig, jeg er IKKE vild med at køre i det skidt…

Jamen skal vi se om vi kan finde noget fælles overnatning og tage på tøsetur bare os 2 ?

MVH
Gitte

[QUOTE=DK Nemador;741012]Pia, du kan køre med mig, hvis det kan hjælpe i forhold til økonomien. Jeg kører fra Aalborg tidligt lørdag morgen - overnatter selv hos min bror i Horsens fra lørdag til søndag - og tager turen nordpå igen søndag, når udstillingen er slut. Det eneste du skal sørge for er overnatning :slight_smile:

Knus Gitte[/QUOTE]
Kan der evt. blive plads til mig også - så vil jeg se om jeg kan hitte noget overnatning i Horsens til Pia og Jeg

MVH
Gitte

TrekkieGrrrl: jeg vil meget gerne med lørdag og det med benzin skal vi nok finde ud af ;0)

TrekkieGrrrl: jeg vil meget gerne med lørdag og det med benzin skal vi nok finde ud af ;0)

trekkie : og jeg skal nok køre hvis der er sne. jeg er uden kat denne gang

dog vil jeg ansøge om nye viskerblade på din mands bil fnis