Udstilling Køge - samkørsel søges fra Nordsjælland

Hej alle sammen!

jeg var desværre for langsom til at få tilmeldt til Nærum, øv øv :S Men kan se, den næste udstilling er i Køge i januar (katteklubben) - er der nogen herinde, der kører fra Nordsjælland (så tæt på Helsingør som muligt, hvor jeg bor :D), der har plads til mig og en enkelt transportkasse med mine to burmesere? Jeg betaler selvfølgelig min del af benzinen :smiley:

hvis du ikke har fundet en at køre med til udstillingen når vi nærmer os - så sig til :slight_smile: for så kan det godt være at jeg har lyst til at tage ned og være tilskuer og sige hej til folket :slight_smile:

Det synes jeg, du skal under alle omstændigheder, Gitze. Altid hyggeligt at møde dig og andre herindefra - også selv om man som udstiller ind imellem er lidt fortravlet. :slight_smile:

Der er desværre ingen at køre med endnu, ser det ud til, og jeg kan jo ikk rigtig melde til uden at have kørelejlighed. Vil helst ikke melde til for sent, da jeg jo lige har været så dum mht Nærum :wink: så Gitze, skal vi tage den igen om et par uger? Det kunne da være ret fantastisk, hvis du skulle få lyst :slight_smile: