Udstilling Odder

Kunne godt tænke mig at høre om der er nogle herinde fra, som kommer til Odder i næste måned?

Vi kommer med to katte om lørdagen.

Sunrise og Maestro.

-kattedans

vi skal helt sikkert ned og kigge. hvad dag det bliver ved vi ikke endnu, ka være vi kigger ned begge dage, det er jo næsten i nabolaget, 25 km væk -høhø -høhø

Jeg kommer og udstiller Tango og min Hittekilling Tami om lørdagen og står i hittekillings stand søndag… kig bare forbi

jeg skal være steward for første gang om lørdagen - GYYYS [bigswet]
og søndag kommer jeg med rynken… brune skulle meget gerne være parret til den tid - så rynken skal alene afsted for første gang -jegkrydser

Jeg kommer begge dage med drengebanden Gizmo, Junior og min lillebror der er chauffør i weekendens anledning, så kig endelig forbi os… -lazykitty

Weeeeeeeeeeee -forelsket så ved jeg lige præcis hvilke kokarder jeg skal lægge tilside…har nye modeller og farver med denne gang. -thumbs

OG jeg laver lige lidt rekvalme…håber jeg må -shhhh

HUSK at man kan reservere sine kokarder fra udstillingens åbning…det er en rigtig god ide, idet jeg aldrig har mange af hver slags (til gengæld har jeg mange forskellige)

Jeg regner helt sikkert med at vi kommer hele lørdagen som tilskuere og hyggesnakkere. Vi glæder os allerede -kattedans

Weeeeeeeeeeee -forelsket så ved jeg lige præcis hvilke kokarder jeg skal lægge tilside…har nye modeller og farver med denne gang. -thumbs

HUSK at man kan reservere sine kokarder fra udstillingens åbning…det er en rigtig god ide, idet jeg aldrig har mange af hver slags (til gengæld har jeg mange forskellige)[/quote]

Det lyder sgisme godt nok spændende…

Så må jeg forsøge at huske at reservere tidligt lørdag…men det skal nok ikke være en BIS-kokarde eller to der lægges til side, for mon ikke det kunne give Gizmo dårlig karma hos huskatteveteranerne når jeg nu har fundet ud af at han har i hvert fald en konkurrent - Nikie Parrys semi-langhårspige med de gode udlandsresultater -høhø

HUSK at man kan reservere sine kokarder fra udstillingens åbning…det er en rigtig god ide, idet jeg aldrig har mange af hver slags (til gengæld har jeg mange forskellige)[/quote]

Det lyder sgisme godt nok spændende…

Så må jeg forsøge at huske at reservere tidligt lørdag…men det skal nok ikke være en BIS-kokarde eller to der lægges til side, for mon ikke det kunne give Gizmo dårlig karma hos huskatteveteranerne når jeg nu har fundet ud af at han har i hvert fald en konkurrent - Nikie Parrys semi-langhårspige med de gode udlandsresultater -høhø[/quote]

Ja Nikie har flotte katte…meeeeeeeeeeen næst efter Susannes gamle Mikkel, så er Gizmo altså MIN favorit-huskat -love

Tusind tak -kramer - han har også lige charmet sig ind på endnu en dyrlæge her til formiddag, så hvis jeg nogensinde bliver kørt over af en bybus, tror jeg min lillebror får kamp til stregen om at få ham -høhø

Men min Devi er nu den smukkeste huskat jeg nogensinde har set - og det siger jeg overhovedet ikke for at være selvfed -forelsket

hejsa

Jamen jeg kommer skam med gemalen og et par katte .

Lørdag:
Tomiss Lady NFO fs grp 7. kl 12.
Nunchaku Airi NFO g 03 grp 6. kl 9.
Buum Cats Absalon NFO ds/es grp 7. kl 12.

Søndag:
Buum Cats Absalon NFO ds/es grp 7. kl 12.
Nunchaku Airi NFO g 03 grp 6. kl 9.
Dog er Lady også med, men kun tilmeldt som kuld med sine søskende via opdrætteren.

MVH
Gitte

Jeg komer også begge dage med min
Micharlo’s Dior og vi skal for første gang afsted på tøsetur - min Rushmore Xander får lov til at holde lidt udstillingsfri.

Så glæder mig for hun er 3 dage før udstillingen, rykket op i åben - så nu må vi se -lazykitty

Jeg har også besluttet mig for at jeg kommer om lørdagen, for at opleve sådan en udstilling og forhåbentlig møde nogle er jer sjove mennesker.

-engel -engel
Vi kommer også med et par af Engle misserne.
Vi har lutter ungdyr og killinger med.
Da vores voksne damer jo holder udstillings pause.
Så jeg er rigtigt spændt.
Desværre har jeg også en pige med termin netop den weekend, så måske min stakkel mand skal alene afsted.
Planlægning er jo en dyd.
Hilsen Pia -engel

Jeg kommer kun om søndagen, hvor jeg har 2 (3) katte med:

DK Naturell’s Delle DeLicious
DK Naturell’s Dell DeLui (som er med sin nye ejer)
Westcity’s Genie

Vi glæder os meget til en dansk udstilling igen.

Louise

Vi kommer om søndagen, i Odder…

Vi har to af vores skovtrolde med:
DK Himmark’s Mr. Tool, gr. 2, klasse 9 og
DK Himmark’s Miss Meat Loaf, gr. 2, klasse 11

Vi glæder os meget -wehu
Det er vores 2. udstilling, så vi er ikke så erfarne endnu -rulleøjne

Rebicats Kista er tilmældt begge dage, men grundet flytting og en løbetid hun lige er kommet i kommer jeg om Lørdagen som publikum, uden Kista, som forhåbentlig er drægtig på det tidspunkt.

Hejsa alle

Vi kommer også med vore ungdyr - Holy smoke
samt et par killinger , en lille rød tabby dreng med hvid, en blå tabby pige med hvid samt en sort tabby pige…

dog er det ikke sikkert at jeg kommer med - da en af vores piger har termin d. 23 juni…har ellers fundet mig en dygtig og erfarren katte fødselshjælper…

anna
www.antocat.com

jeg kommer til odder begge dage med:

Dk Van Lehmkuhl Don Dean TUV a 63 kl. 12 -love

Ih hvor hyggeligt. Jeg kommer begge dage med brormand Micharlo’s Don Juan (aka Diego). Jeg tænkte forresten lige på - hvis hun er i åben, og han er som kastrat - så kører de vel ikke længere mod hinanden om BIV’et? -høhø

Ja, og jeg håber da at der endnu er plads til mig og en en lømmel? [bigloony]