Udstilling ringsted (lørdag)

Eji nu må der da snart være nogen der er kommet hjem, som ikke kan vente med at fortælle os hvordan det er gået…

Ha ha vil du gerne vide det :smiley: :smiley: -xxrotflmao -xxrotflmao

Kafra’s White Nikita blev 2 ud af 5 :? :?
Zub Zero blev EX 1 for der var ikke nogen modstander :smiley: :smiley:

Så bare kom an imorgen Hanne du får BølleBank :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: -love

Hej Karen… velkommen hjem
Jep

jamen jeg er lige kommet hjem :slight_smile:

Det var Ramses og Sethis første udstilling - og det gik super

Ramses skulle op imod Boromirs Mr. Orange (den dobbelte BIS fra Odder) - så meget naturligt fik vi høvl, men vi fik da Ex 2 og en fin fin bedømmelse :slight_smile:

Sethi fik en Ex1 men blev slået i Biv’en af BrightCoons smukke smukke pige - der var ikke noget der - hun er bare en MUMS-tøsen -forelsket

Sceneshowet var lidt morsomt… 4 ud af 5 mulige fik birmaer som vindere i felter med både 5 og 6 MCOer og NFOer - den 5 havde ikke deltagelse af en Birma såvidt jeg kunne se :slight_smile: det var meget skægt…

så alt i alt - en pragtfuld dag … selv om hallen var utrolig varm og gæsterne ikke rigtig kunne se kattene fordi bur-rækkerne stod så tæt så selv udstillerne måtte komme hinanden ved på græsne til det pinlige :smiley: :smiley: det var en rigtig komme hinanden ved udstilling :smiley:

glæder mig til i morgen…

-kramer

Hold da op hvad der så mange hvide piger… :?

Men det er da ellers flot ud af 5, selv om det jo skulle ha’ været en EX 1

Føj hvor er vi trætte :frowning: Og det er en skod hal med alt for lidt plads imellem rækkerne, og der er varmt som et ondt år i hallen, så bare glæd dig søde :smiley: :smiley:

Stort tillykke… Det glæder mig du havde en god dag

Føj hvor er vi trætte :frowning: Og det er en skod hal med alt for lidt plads imellem rækkerne, og der er varmt som et ondt år i hallen, så bare glæd dig søde :smiley: :D[/quote:247z4lkf]

Åhhh nej… Sike noget møg… men mon ikke vi kan får en god dag alligevel

Hold da op hvad der så mange hvide piger… :?

Men det er da ellers flot ud af 5, selv om det jo skulle ha’ været en EX 1[/quote:3224gruv]

Kan kun sige havde jeg været dommer var det ikke sådan udfaldet var blevet, EX 3 var sku bedre end Nikita :?

hvem fik EX 1 ???

Tillykke med Zub Zero… Det er flot… for som du ved, kan man jo godt får mindre selv om katten er alene…

Og tillykke til Nikita…

hvor er du diplomatisk Karen :smiley: :smiley: det er en meget fin bedømmelse af de faktiske forhold -xxrotflmao

ej faktisk - så har de ikke rigtig overvejet nogen form for udluftning i hallen og luftfugtigheden derinde er 0 så ens øjne er sandpapir efter en time og mange katte rundt om i burene gaspede faktisk…

og til alle jer der kommer i morgen - TAG MAD MED - der er ikke blevet købt ind i kantine-regi så der er IKKE mad til alle gæsterne… de har nemlig ingen råvarer … det fortalte en af køkkenhjælperne… og han sagde at der skulle et mirakel til hvis der skulle være mad så han troede ikke selv på det…

så for at være på den sikre side - så tag mad med…

så alt i alt - planlægningen har været speciel !!

her mine resultater :smiley: :smiley:

Shila aby O fik begge dage ex1 og skulle op til nom men tabte til en oci og bengal
dessire aby ns fik begge dage ex1 og skullle op til nom men tabte til nogle flotte bengalere
ice bri a 0323 fik sit cac lørdag og her idag søndag fik hun ikke sit certifikat fordi hun og jeg citerer dommeren “hun er da ikke en british shorthair”,ked af at skuffe ham,men jo begge forældre har stamtavle og er british shorthair,så jo ice ER en britte.og iøvrigt kaldte han folk til nom og gik til pause,så kunne folk stå der og glo i 20 minuter inden det passede primmadonnaen at dukke op [bigloony] [bigloony] [bigloony]

Ja så er vi endelig også kommet hjem, efter en hyggelig weekend.
Men også meget hård weekend.

Maestro og Drama Queen fik begge EX 2 begge dage, hvilket vi er meget godt tilfredse med, da det var nogle rigtig gode katte som de tabte til :smiley: :smiley: :smiley: :smiley:

Ih, hvor nogle fine resultater i har fået. Stort tillykke med dem alle sammen. :slight_smile: -thumbs

ej var det dig der blev udsat for det ?? den historie hørte jeg i MANGE varianter da jeg var oppe og se sceneshowet - der var godt nok nogle der var rystede… ingen fattede en bride af hvad der var sket og hvordan en dommer kunne være sådan en ged…

hvis det er nogen trøst - så var alle godt sure på den dommer - ikke at det gør nogen forskel men i det mindste var alle enige om at dommeren var en klaphat?

Gudfader en nød. Måske skulle hans “kurser” have varet lidt længere -mai

Tillykke med de andre resultater -thumbs

ej var det dig der blev udsat for det ?? den historie hørte jeg i MANGE varianter da jeg var oppe og se sceneshowet - der var godt nok nogle der var rystede… ingen fattede en bride af hvad der var sket og hvordan en dommer kunne være sådan en ged…

hvis det er nogen trøst - så var alle godt sure på den dommer - ikke at det gør nogen forskel men i det mindste var alle enige om at dommeren var en klaphat?[/quote]

jep det var mig :slight_smile: han var godt nok special,og er da glad for jeg ikke var ene om at syntes det. [bigloony]

Gudfader en nød. Måske skulle hans “kurser” have varet lidt længere -mai

Tillykke med de andre resultater -thumbs[/quote]taaak :slight_smile:

ja han kunne vist have godt af en kursus i gentik 1 med pil refstrup,for han var da godt nok inde i hvordan britter skal se ud,han kaldte hende en europe :? :?

Men ellers er jeg super tilfreds,og mødte en masse hyggelige mennesker,også miss t og karen p(som jeg dog ikke nåede at fik snakket med) [bigloony] [bigloony]

Ja jeg er jo glad for mine resultater.

Søkjær´s Morgan, BIS Hankastrat Lørdag -thumbs

Jeg har skrevet søndagens resultater under søndags emnet.

Tillykke til alle andre med deres resultater ! [bigloony]