Udstillingen i Brejning

Jeg håber at få overtalt hr. mand til at tage afsted med mig til den udstilling i dag, men da han sover (pga. natarbejde) kan vi tidligst være der ved 14.30-15.00-tiden. Jeg har aldrig været på udstilling før, så jeg vil lige høre, om det er for sent?

Nu ved jeg jo ikke, hvordan det foregår, men vi er ikke interesseret i at se på kåringer osv., det er for at tage ud og kigge på de forskellige katte og evt. lære lidt om deres temprement osv.

Hvis det er for at tage ud og opleve kattene, så mener jeg det er et helt forkert tidspunkt, for de er rigtig trætte. Er det for at snakke med ejerne, så er det vist meget passende, for de fleste sidder og venter på at sceneshowet skal gå i gang.

Den bedste oplevelse af katteracerne får du også i deres hjem, så alt efter hvor i bor i landet, så find nogle opdrættere af dem i vil opleve, og lav en aftale med dem.

Okay, jamen det er for at opleve kattene samt selvfølgelig få en snak med ejere.

Idag er det korthårskatte samt perser der udstillet, imorgen er det semilangshårskattene. Lidt afhængigt af hvad du har interesse i at kigge på :0)

Man får aldrig det helt korrekte billede af en race ved at besøge en udstilling.
Kattene sidder i bure og meget aktive katte, er stille osv.

Udstilling er godt til at kigge på kattene og få en snak med ejere/opdrættere, for derigennem at få et billede af, hvilken race/r man skal kigge nærmere på.

Held og lykke med det :slight_smile: