Udstillingen i Rødovre

Jeg har skumle planer om at dukke op på omtalte udstilling - hvem kan jeg forvente at møde???

Nu håber jeg ikke, at denne meddelelse fluks vil få jer til at melde fra - jeg KAN godt opføre mig pænt :tihi:

Du kan møde mig hvis du lægger vejen forbi Racekattens sekretariat :slight_smile:

Jeg vil være at finde hos Européerne

Jeg tager turen over til djævleøen sammen med de andre gamle i familieklanen min mor og Sejr.:tihi:
Vi kan nemmelig overnatte ved min svoger Samson som selvfølgelig også kommer med sin kat.
De unge må blive hjemme .

Og vi glæder os :smiley:

Vi har 3 med
Dragen :hjerte:

Cooper :hjerte:

Catharina :hjerte:

Jeg kommer som gæst og glæder mig allerede helt vildt :thumbup:

Flemming og jeg kommer også med 2 NFO killinger :slight_smile:

TO??

Vi kommer med en enkelt NFO.
Nemlig DK Hass’ Betty Boop :slight_smile:

Jeg kommer og tager Akilah med (hende til højre på mit banner)

Jeg kommer som gæst uden kat, og hvis du ser sådan en tyk, lille, skaldet gamling med briller og skæg, er det nok mig - så bare sig Hej. :wink:

Jeg tænker også at tage afsted som gæst. :slight_smile:

Jeg kommer og udstiller:

Cassie Aby n kl. 9

Stormy Aby n kl. 9

Glæder mig til at møde dig :slight_smile: Jeg har skilt på mit bur med mit stamnavn :thumbup:

Ja, og du ved da godt, hvem den anden er :slight_smile:

Gør jeg det? PP er den ene?
Er jeg ved at blive dement?

Glæææder mig til at møde jer allesammen - jeg må få fingre i et katalog, så jeg kan finde jer :ok:

Jeg kommer som gæst, sammen med min stakkels katteskrukke far :tihi:

Jeg kommer med Xander, blå bimse og Marley, sort exo killing :hjerte:

Jeg kommer med 3 stk. vildtfarvede somalikatte, Dorsa, Crazy og Carlos :slight_smile:
Kom endelig over og hilse på, det kunne være hyggeligt at sige hej :slight_smile:

Jeg har Cæsar med og render i øvrigt nok ellers rundt og ser forvirret ud :slight_smile:

Hvornår er det?