Udstillingen i Tune

Nå, men da ingen andre vil åbenbart lægge ud med resulaterne, så gør jeg det :slight_smile:

Min skønne lille Cæsar tog udstillingen flot :inlove:
Han var fuldstændig afslappet - faktisk så afslappet, at jeg begynder at mistænke, der er lidt Ragdoll i ham :høhø:

Han blev Ex 1 over en anden rigtig pæn hankilling, hvorefter han tog BIV killing.

Til nomineringen blev der taget 4 killinger op. De to blev hurtigt sendt hjem og Minna Krog vaklede meget længe mellem Cæsar og russerkillingen. Det endte med hun tog russeren, så vi var så færdige for den dag.

Nu overvejer jeg så, hvornår jeg kan komme til at udstille kræet igen, når nu han faktisk synes det var hyggeligt at være med :tihi:

Tillykke, har siddet og ventet på om der ikke snart kom nogle resultater.

Stort tillykke Vivi, han er nu altså rigtig skøn :hjerte: (stod og betragtede ham fra sidelinien)

Jeg havde mine 2 skønne somalier oppe hos Sabine Drieling og hun er rigtig god til kattene :ok:

Crazy var først på bordet og hun syntes ligesom mig at han er dejlig :hjerte:
Selvom han har smidt al sin pels incl. sin ticking fik han sit CACIB :slight_smile:

Søster Nikki elsker bare show og hun fik også en fin bedømmelse og sit første CAC :ok:

Der var rigtig mange somali i dag så der var til BIV Total og selvom Crazy er i meget lille bikini fik han BIV Total over 7 andre :thumbup:
Carzy blev også kaldt til NOM og den nappede han også lige over 4 andre :smiley:

På scenen var der 2 andre og dommerne stemte på hver sin så Gina Grob måtte til og hun valgte Eva’s Bengal Fauno, helt helt fortjent :thumbup:

Tillykke

Ana havde desværre fået bur ved siden af en brokker - og når det så ovenikøbet var en burmesertortie, så var niveauet ligesom lagt og det smittede :frowning: Så hun var ikke glad for at være afsted idag og mange besøgende fik at vide, at de altså bare var grimme og godt kunne gå væk!

Hun fik en fin bedømmelse hos Hans Lindberg, der tager det med ophøjet ro, at burmesere snakker og hvæser og han fik hende heeeelt ned på jorden på et tidspunkt, hvor hun lå på ryggen i hans armhule, så der var meget “onkel Hans” over den oplevelse. Helt forventeligt tabte hun BIV til sin kusine, men det var meget sjovt, at samtlige tre lilla burmesere idag faktisk var kusiner og at de trods det var faldet ret forskelligt ud :slight_smile:

Hun blev ikke kaldt til NOM, så det meste af eftermiddagen gik med at sove i buret og lade sig beundre, kun afbrudt af en tur rundt i hallerne på min arm.

Galliano blev meget glad for den banan, hun havde med hjem til ham :stuck_out_tongue:

Tillykke til alle. :juhu:

Teresa

For anden gang siden min første udstilling tilbage i oktober sidste år, var der til BIV, og der var også konkurrence om certet.
Eddie snuppede begge dele :smiley: men nominering gik som ventet til flotte Indus

Og som sædvanlig glemte jeg mine manerer :ups:

STORT tillykke til alle med deres fine resultater :smiley: Vivis dreng fik jeg beundret på afstand og han tog det da fuldstændigt og aldeles ophøjet - lækker dreng :hjerte::hjerte::hjerte:

Tillykke med alle de fine resultater :juhu:

Stort tillykke med de fine resultater alle.

Brazil fik sit cert, og da han var den eneste sorrel somali på udstillingen var der ikke BIV.

[QUOTE=manuela;656578]For anden gang siden min første udstilling tilbage i oktober sidste år, var der til BIV, og der var også konkurrence om certet.
Eddie snuppede begge dele :smiley: men nominering gik som ventet til flotte Indus[/QUOTE]

Jeg prøvede at få Joana til at gå fra nom … eller om ikke andet lade Indus gå … men det lykkedes ikke :tihi:

Tillykke med resultaterne:juhu::juhu:

Tillykke til jer alle. :slight_smile:

Tillykke med de fine resultater…:ok:

Har aldrig været til udstilling, det lyder ellers så hyggeligt…og som noget man kan blive bidt af?

Ingen af mine katte er udstillingsegnet, men er nu dejlige alligevel:tihi:

Håber jeg kan komme med til en udstilling engang, om ikke andet, så bare for at kigge på alle sammen:)

Tillykke med resultaterne :slight_smile:

Cæsar var da en herlig hyggefis :hjerte: og jeg fik hilst på Ana Banana (som ikke var sur, men måske lidt hoven :høhø: ), desværre var Mette ikke i nærheden lige der, så hende fik jeg ikke hilst på.

Og det sødeste, søvnigste kuld persere nogensinde! Og en mulliard smukke siam’er og og… Suuk! Jeg elsker katteudstillinger :ups:

[QUOTE=Vivi_Fletcher;656564]Nå, men da ingen andre vil åbenbart lægge ud med resulaterne, så gør jeg det :slight_smile:

Min skønne lille Cæsar tog udstillingen flot :inlove:
Han var fuldstændig afslappet - faktisk så afslappet, at jeg begynder at mistænke, der er lidt Ragdoll i ham :høhø:

Han blev Ex 1 over en anden rigtig pæn hankilling, hvorefter han tog BIV killing.

Til nomineringen blev der taget 4 killinger op. De to blev hurtigt sendt hjem og Minna Krog vaklede meget længe mellem Cæsar og russerkillingen. Det endte med hun tog russeren, så vi var så færdige for den dag.

Nu overvejer jeg så, hvornår jeg kan komme til at udstille kræet igen, når nu han faktisk synes det var hyggeligt at være med :tihi:[/QUOTE]

Ja det var skønt at se lille smukke Cæcar og hvor flot han tog det hele, han har sørme osse fået nogle charme-gener :wehuu:

Stort tillykke til jer alle :slight_smile:

Et stort tillykke til jer allesammen, dejlig udstilling selv for en gæst :slight_smile:

Tillykke allesammen, godt at høre at I havde en god dag :slight_smile:

Min ellers kærlige og skønne katinka var sur og tvær hele dagen - men kun når hun var uden for buret. Hun er heldigvis kun snak, og det håber jeg at dommeren også fornæmmede. Men hun blev PREMIER:wehu:

STORT tillykke med de fine resultater alle sammen:thumbup:

Stort tillykke til alle! Kommer helt til at savne at have en kat på udstilling