Udstillingskatte på Animal Planet kl. 18

Kan se der er annonceret et program om udstillingskatte på Animal Planet i aften kl. 18-19 :rock:

Der står følgende:
“Et kig bag scenerne på udstillingskatte og deres ejere. Hvad driver katteejerne til at deltage i disse udstillinger, og hvordan klarer deres katte sig? Vi følger fem håbefulde par.”

Tak for tippet :thumbup:

Nogen der kan optage så man kan se det?
Jeg ville gerne, men har ikke selv kanalen…

[quote=Eva K;173523]Nogen der kan optage så man kan se det?
Jeg ville gerne, men har ikke selv kanalen…[/quote]

Eva jeg skal prøve at høre min bedre halvdel om vores kan optage …der har været lidt vrøvl med den :ups:

Ellers plejer man at kunne se programmet efterfølgende på Animal Planets egen hjemmeside dagen efter den har været sendt :slight_smile:

Og så er der hende Mona Lisa;
som bor ude, hvor kragerne vender.
Her kan man ikke se Animal Planet :frowning:

Sabracats - ah okay. Jeg har bare ikke lyd på min computer pt. :ups:Det er også sådan noget min bedre halvdel skal se på for mig -høhø

[quote=Rikke F;173515]Kan se der er annonceret et program om udstillingskatte på Animal Planet i aften kl. 18-19 :rock:

Der står følgende:
“Et kig bag scenerne på udstillingskatte og deres ejere. Hvad driver katteejerne til at deltage i disse udstillinger, og hvordan klarer deres katte sig? Vi følger fem håbefulde par.”[/quote]

:ok::ok:

Tusind tak, det skal jeg da se…

Var der nogen der så det?

(Jeg bor også derude hvor kragerne vender -tihi)

Eva, den kunne desværre ikke optage det til dig :frowning:

Camilla - Øv hvor ærgeligt :frowning: Men tak for at I prøvede :slight_smile: -thumbs

Mon ikke det bliver genudsendt? Sad og så lidt med det ene øje og det var ikke noget jeg kunne nikke genkendende til…var især vild med “household pet” udstilleren, en enlig herre med huset fuldt af tidligere vildkatte - hans tortie udstillingskat havde næsten Gizmo proportioner om maven :thumbup:

Tina - Haha, fedt. Det ville jeg gerne have set. Men jeg kan jo stadig ikke se genudsendelsen :frowning:

Skægt du skriver det, jeg kom sådan til at tænke på dig da jeg så ham og katten :tihi:

Det er jo Gizmos bedre halvdel den kat :slight_smile:

Sad også og så det. Har jo planer om at begynde at udstille snart, så ville liiige se hvordan det foregår. Faktisk meget interessant program.

Har dog et lille spørgsmål: Der var en, der udstillede en siameser. Hun barberede ham i ørene :? Gør man også det til udstillinger i Danmark?
I programmet fik jeg indtryk af at det var noget alle gjorde. Hun sagde også selv på et tidspunkt, at det må/skal man, hvis racen har store ører…

Fatter nada :?

[quote=Itzy Bitzy;173788]
Har dog et lille spørgsmål: Der var en, der udstillede en siameser. Hun barberede ham i ørene :? Gør man også det til udstillinger i Danmark?
I programmet fik jeg indtryk af at det var noget alle gjorde. Hun sagde også selv på et tidspunkt, at det må/skal man, hvis racen har store ører…

Fatter nada :?[/quote]

Hvis man gør det har jeg kun en kommentar: Føj for satan!!! Fjerne hår i ørerne på en kat??? Hvorfor? Fordi en flok ******** har bestemt at det ikke er “smukt” eller hvad?

Jeg syntes godt nok også Bølle så helt forkert ud efter de havde barberet hans ører inden han fik øretattoos…
Har det på samme måde som Julle… Hårene er der fordi de skal beskytte øregangene mod skidt osv. nøjagtig som hos mennesker…

er det nogen der ved om det kan streames via nettet… har prøvet at lure på deres hjemmeside, men jeg kan ikk engang sa programmet har været der, så jeg har nok kigget helt galt…

nogen der er bedre til det der end mig???

Rolig nu, skynder mig at sige jeg ikke så udsendelsen.Der er masser af abyopdrættere der fjerner nogle af hårene øret - får øret til at virke større

Jeg kan altså ikke se formålet med at “rette” på noget som er en naturlig ting af katten for at vinde en præmie.

[quote=Misurama;173995]er det nogen der ved om det kan streames via nettet… har prøvet at lure på deres hjemmeside, men jeg kan ikk engang sa programmet har været der, så jeg har nok kigget helt galt…

nogen der er bedre til det der end mig???[/quote]

Har lige været inde på deres side. Jeg kan heller ikke finde programmet:?