Udstillingskatte på Animal Planet kl. 18

Vil også lige skynde mig og sige, at jeg kun undrede mig om grunden og om det var noget man gør i DK også. Det så absolut ikke ud til at katten led nogen form for overlast overhovedet.

Du kan da gøre hvad du vil - jeg kunne sagtens finde på at klippe lidt hvis jeg vidste det gav forskellen. Det hverken skader katten psykisk eller gør ondt.

Så er der måse heller ikke noget formål med at klipper kløerne som også er en naturlig ting?

Tja…de langhårede racer herinde bliver jo også vaskede og stylede, så pelsen ser smuk ud og halen ser “større” ud end den ville gøre uden en show-vask…

Ser ikke det store problem i det, så længe det ikke skader katten…

[quote=Lis Dahlstrøm;174006]Du kan da gøre hvad du vil - jeg kunne sagtens finde på at klippe lidt hvis jeg vidste det gav forskellen. Det hverken skader katten psykisk eller gør ondt.

Så er der måse heller ikke noget formål med at klipper kløerne som også er en naturlig ting?[/quote]

Klipper man klør på sin kat er det ikke for at ændre dens udseende.

Det er tankegangen om at ændre kattens udseende ved f.eks klip/barbering jeg ikke kan følge.

Jeg kan heller ikke finde det ØV ville gerne have set det.

I er ikke gået glip af noget, det var bare en TICA udstilling/udstillere :stuck_out_tongue: Der var ingen rigtige katte (Somali og ABY) med, kun Sphynx, Ocicat, Bengal og en enkelt Siam og så naturligvis de skønne huskatte. :wehuu:

Er enig, troede rigtig jeg skulle til at se hvordan en alm. udstilling foregår :tihi: Nåh…må bare tage til udstillingen på frederiksberg

Husker jeg forkert, men hende der mente hun havde de der 50-60 katte, var det ene Bengalere?

Det var så vidt jeg husker kun Bengalere man så, men ifølge hendes hjemmeside så laver hun vist også Savannah.

Jeg er slet ikke så meget inde i de forskellige racer:ups:

Ih, jeg vil gerne se det :slight_smile: