Uenighedstråden

Lad os alle prøve at være uenige med hinanden i en hel tråd.

Jeg lægger ud med at være uenig med mig selv i at lave den, for det er dog den dummeste idé længe! Hvordan skal den fx nogensinde stoppe? Ingen kan jo blive enige om at stoppe den vel!

Danm Helle - du er sgu ikke for smart - helt ærlig - denne tråd må stå for egen regning, sagde den skizofrene til sig selv.

Er der noget I er uenige i så kom med det nu!

Jeg kan love ikke at give jer ret en eneste gang! Selv om jeg ikke er helt enig i min egen påstand naturligvis :tihi:

Det er jeg dybt uenig i!

Det er da en fantastisk ide med sådan en tråd :slight_smile:

Jeg vil gerne være enig om at være uenig …

/Mette

Du må da give mig noget at være uenig i Helle :tihi:
Jeg er uenig i mange ting fx synes jeg at vores retssystem er aaalt for slapt, så er jeg uenig i hvordan min chef driver virksomhed og så er jeg dybt uenig i at peter synes at han skal have et større fjernsyn :tihi:

Nej Celina!

Den bedste kollega-politik er da at knalde sine ansatte! Hvordan skal man ellers kunne blive forfremmet hvis man ikke kan “ligge” sig til det?!

kaster op af grin

Jeg gider altså ikke knalde min afdelingschef … selvom hun da er meget køn :slight_smile:

Det tror jeg slet ikke på hun er Vivi! Det er bare noget du siger! Fedterøv! :stuck_out_tongue:

Jeg tror vivi er chefens kæledække! :tihi:

Og jeg vil bare være så meget på tværs, som jeg kan, og erklærer mig ENIG til højre og venstre, mit motto har Celina præsenteret superbt:
Man kan sagtens enes om at være uenige, dvs have hver sin holdning og fred være med det :ok:
Så laver man en uenighedstråd, så vær sikker på, at jeg er enig :stuck_out_tongue: :thumbup:

[QUOTE=Gry Gressbakken;220889]Det tror jeg slet ikke på hun er Vivi! Det er bare noget du siger! Fedterøv! :stuck_out_tongue:

Jeg tror vivi er chefens kæledække! :tihi:[/QUOTE]

Jeg må naturligvis erklære mig uenig :tihi:

Jeg er uenig med Vivi i at hun er uenig med Gry! Kæledække ligger da lige til Vivi, eller :tihi:

Jeg er meget uenig i at du sidder og griner! Det er faktisk overhoved ikke sjovt!

(du godeste…det her er den sjoveste tråd i flere måneder!)

Egentligt er jeg generelt bare HELT uenig med jer alle sammen. :rock:

INGEN har det sm jeg har det lige nu - og det kan bare ikke diskuteres.

[quote=Annette O;220992]Egentligt er jeg generelt bare HELT uenig med jer alle sammen. :rock:

INGEN har det sm jeg har det lige nu - og det kan bare ikke diskuteres.[/quote]

Jeg er også uenig med alle sammen.
Skal vi være enige om Annette at være uenige med alle sammen :rock:

Jeg bliver nødt til at give Helle ret i at det er en dum tråd. Vi har jo ikke engang en uenighedsknappe, så hvordan skal vi kunne gøre andet end at trykke enig :doh:

:høhø:

Jeg er uenig, vi behøver ikke en uenig knap, det skaber bare mere uenighed.

Det er jeg så ikke enig i… det ville da være meget nemmer… hehe så behøver man bare trykke…

Det er jeg så ikke enig i … der er så meget andet der trykker i øjeblikket, så den er jeg bare ikke med på :venter:

:klapper::klapper::klapper::klapper:

Elsker bare den her tråd :thumbup:

/Mette

Elsker bare den her tråd :thumbup:

/Mette[/quote]

Ja, det gør jeg så ikke … NÅ!

:tihi:

Jeg er fuldstændig uenig … i samtlige udsagn!

Hvis der kommer en uenig knap, kommer det næste til at blive en HAHA knap, så en “ja” knap og tilsidst skal vi slet ikke skrive mere herinde LOL

Jeg er forresten også uenig… Bare for at være uenig… LOL