Uenighedstråden

HELT ærligt…

I TROR bare I er uenige - I ved slet ikke hvad uenig er for en størrelse.

Og ja - vi mangler en UENIG knap

:klapper:

Jeg er så fuldstændig uenig i, at i alle sammen er uenige bare for at være uenig. Jeg ser ingen grund til at sige man er uenig hvis man ikke er uenig. Jeg er dybt uenig i , at i absolut skal være uenig i at være uenig imens i er uenige bare for at være uenig.
Jeg er dybt uenig med jer alle sammen.

[quote=SineGry;221048]Jeg er så fuldstændig uenig i, at i alle sammen er uenige bare for at være uenig. Jeg ser ingen grund til at sige man er uenig hvis man ikke er uenig. Jeg er dybt uenig i , at i absolut skal være uenig i at være uenig imens i er uenige bare for at være uenig.
Jeg er dybt uenig med jer alle sammen.[/quote]

Do ska os bare vær på tværs…:høhø:

-LOL-LOL-LOL

Åh åh…
Ja, det er den sjoveste længe -LOL triller rundt af grin

[quote=MiSi;221058]-LOL-LOL-LOL

Åh åh…
Ja, det er den sjoveste længe -LOL triller rundt af grin[/quote]
Jeg er bare SÅÅ uenig med dig i dette udsagn…

tsk tsk tsk

:fløjte:

[QUOTE=MiSi;221058]-LOL-LOL-LOL

Åh åh…
Ja, det er den sjoveste længe -LOL triller rundt af grin[/QUOTE]

jeg er dybt uenig - den er overhovedet ikke morsom - at var uenig 11 gange i samme linie er en meget meget alvorlig sag…

det er slet ikke noget at trille rundt af grin over - tvært imod - det er noget at være meget meget seriøs omkring!!

HOLD NU OP MED AT SIGE MIG IMOD KONSTANT

  • ellers erklærer jeg mig enig i et eller andet

[quote=Battlestar;221078]jeg er dybt uenig - den er overhovedet ikke morsom - at var uenig 11 gange i samme linie er en meget meget alvorlig sag…

det er slet ikke noget at trille rundt af grin over - tvært imod - det er noget at være meget meget seriøs omkring!![/quote]

Jeg er uenig :muhaha:

I tager alle sammen fejl! I kan lige så godt se det i øjnene nu som senere. I er jo i virkeligheden enige - indrøm det så!

:slight_smile: hihi Tak fordi I kører med på den. Det ER en morsom tråd (GU ER DET EJ!)

:slight_smile:

[quote=Vivi_Fletcher;221087]HOLD NU OP MED AT SIGE MIG IMOD KONSTANT

  • ellers erklærer jeg mig enig i et eller andet[/quote]

Nej nej - for guds skyld ikke.
det er ikke noget at spøge med Vivi… :blegne:

Så vil jeg godt erklære mig uenig i at det her er en sjov tråd. Det er en kedelig tråd og der er alt for meget mening i den…

:venter: Hvis der er noget jeg er, så er det uenig…helt ærligt, at nogen overhovedet kan være enig i noget som helst, undviger sund fornuft:argh:

Du tager helt fejl Anne Korsbakke - der har til dato ikke været en tråd herinde eller på noget andet forum med så meget mening som denne!

:slight_smile:

Alså jeg er bare enige med jer allesammen for jeg er nemlig uenig om at vi skal være uenige. Uenighed skaber splid og enighed skaber fællesskab og derfor er jeg uenige om at vi skal ha en uenig tråd

:klapper: :klapper: :klapper:

[quote=Ulla;221292]Alså jeg er bare enige med jer allesammen for jeg er nemlig uenig om at vi skal være uenige. Uenighed skaber splid og enighed skaber fællesskab og derfor er jeg uenige om at vi skal ha en uenig tråd

:klapper: :klapper: :klapper:[/quote]

Jeg erklærer mig uenig med Ulla :muhaha: Vi kan sagtens have et fælleskab selvom vi alle er dybt uenige i at være uenige i en uenighedstråd som denne.

Jeg er uenig i at vi absolut skal være enige nu jeg er uenig. Jeg kan ikke trykke enig når jeg i bund og grund er uenig i at vi skal være enige i en uenighedstråd.

Jeg er uenig fordi jeg vil være uenig i en uenighedstråd, for sådan en kan man ikke være enige i. Jeg er uenig basta:muhaha::muhaha:

:stuck_out_tongue:

Jeg er uenig i at man absolut skal have et fællesskab med alle folk herinde.

Nu er jeg virkelig uenig. Selvføldig skal vi da har et fællesskab med alle folk om det så skal være med uenigheden som det centrale fokus så må og skal fællesskabet bestå :høhø:

Ej ved i hvad… I er alle enige om at väre uenige… Det kan bare ikke väre rigtigt…
Altsaa det er jeg uenig med.

[quote=Skandikatt;221355]Ej ved i hvad… I er alle enige om at väre uenige… Det kan bare ikke väre rigtigt…
Altsaa det er jeg uenig med.[/quote]

Ja ja smid det nu bare over på os andre. Jeg er aldelse uenig om at vi er enige om at være uenig og hvis vi endelig skulle blive det så kan jeg ikke se at der er noget galt med det :stuck_out_tongue:

[quote=Ulla;221358]Ja ja smid det nu bare over på os andre. Jeg er aldelse uenig om at vi er enige om at være uenig og hvis vi endelig skulle blive det så kan jeg ikke se at der er noget galt med det :p[/quote]Det er ikke okey bare at stryge folk med hårene for at være enig. Jeg er uenig i at der ikke er noget galt i det.