Uf for en nat - jeg var meget bange :((

"Godmorgen til alle jer… Håber i har sovet bedre og mere end jeg har -fløjte

Jeg er helt kvæstet lige nu, har nemlig ikke sovet ret meget… og er stadig rystet.
Hvorfor… Jo, jeg var på vej i seng ved 2 tiden inat.
Jeg ved egentlig ikke rigtig hvad der sker… og hvad der er årsagen til det jeg vil fortælle om.

Jeg løfter Emma væk fra sofaen, for at redde min “seng” (jeg sover på sofaen, da kattene har taget mit sovevær. til killingevær. mm.) -høhø
Jeg får så pludselig en underlig følelse i halsen… og jeg begynder at hoste.
Jeg kan så mærke der er noget i min mund/om min mund… og tører min om munden med håndfladen.
Hjælp -what hånden er fyldt med blod!.. Jeg render ud i køkkenet og hoster vidre… Rent frisk blod kommer op og jeg spytter det ud i vasken.
Dette fortsætter i et stykke tid… og der er efterhånden ret meget blod i vasken -uha

Jøsses hvor er jeg bange… skal jeg til at dø, er min tanke.
Jeg har lige mistet min mor pga. en blodprop i lungen, er det sådan noget der er efter mig ??? Jamen tankerne myldrer… og jeg ryster over hele kroppen. -bleg

Jeg skal have ringet til lægevagten, men kan pludselig ikke huske nummeret [smilie=hate-wall.gif]
Jeg får tændt computeren igen… og får så fundet nummeret og får ringet.
Jeg får forklaret lægen det så godt jeg kan… og ud fra min beskrivelse/symptomer, så mener han jeg har revet hul på et blodkar i halsen.
Han spørger om jeg har gået og hostet den sidste tid, hvad jeg ikke har… jeg begyndte først at hoste da jeg fik den “sjove følelse” i halsen.

Lægen får mig beroliget… og siger han mener jeg roligt kan gå i seng… og hvis der stadig er noget når jeg vågner, så skal jeg blive kigget i halsen af min læge.

Jeg takker ham og afslutter samtalen. Sætter mig hen for at sunde mig lidt, har i forvejen taget et koldt glas vand med mig (det skulle vist trække blodkarene sammen)
Jeg render endnu et par gange og hoster blod op… og er stadig meget bange. -græd

Jeg sidder vel en times tid og kigger lidt fjernsyn (hvad det var ved jeg ikke nu GG)
Det ser så ud til det er stoppet med at bløde… og jeg slapper mere af.
Under hele forløbet, så stirrer min hund Bundy på mig næsten hele tiden, han kan tydeligt mærke der er noget galt med hans “mor”

Da jeg er sikker på der ikke kommer mere blod, så går jeg ud i køkkenet og får gjort vasken ren… Puha, det ser da godt nok drabeligt ud dernede i -what

Jeg tror måske at jeg har “overanstrengt” et eller andet, da jeg lyftede Emma (30 kg. hund) selv om jeg har gjort det utallige gange før.
Nu er det ihvertfald ovre, der er kun lidt "krilleren! i halsen.

Føj for en nat… jeg var godt nok “bette” -ked

Jeanette: Det var ikke for at skræmme dig, men kan da godt forstå dig -møzkram

Nej, jeg har ikke været ved lægen, er jo ikke engang rigtig kommet til mig selv endnu…
og for det andet, så er der altså 50 km. vej, så det er ikke sådan lige til.
Jeg tror dog at jeg lige slår på tråden til ham, her inden så længe :slight_smile:

fy for den ledeste, jeg fik da lige et chok da jeg læste det, hvor må det ha været en frygtelig oplevelse, du burde jo ha ringet til en eller anden der ku bringe dig til vagtlægen. sådan noget er altså ikke til at spøge må.
så ka du så se at komme afsted til lægen med dig og det i en fart, en undskyldning som han er 50 km væk duer bare ikke
for jeg tror nej ved vi er masser her der gerne sørger for du kommer til lægen og det i en fart.
kender jeg troldemor ret har hun allerede tilbudt dig det og har startet bilen op og er på vej op til dig

Puha MB, sikke da noget møg… Jeg fik også helt skidt…
Jeg vil sige som de andre, kan du så komme af sted til lægen…

jeg kan godt forstår at du blev forskrækket… det var jeg sørme også blevet…

Håber virke ligt at du har det meget bedre nu

[i]Puha MB -græd

Sikken en nat - man bliver jo helt nervøs for dig -ked

Kom til, at tænke på, om du har noget med maven, da det jo ka’ være et mindre mavesår.

Håber ihvertfald, at du har det bedre nu -HUG [/i]

Pyha…

Det var da en vemlig oplevelse… -uha

Er glad for at hører du under omstændighederne har det bedre… men synes helt sikkert du skal få det tjekket.

Virker da underligt det bare kommer helt af sig selv…

Kan i så lige være rolige -hæhæ

Jeg har lige prøvet at ringe til min læge, han vil ringe mig op på et tidspunkt idag.

Tina: Ja, jeg har noget med maven, men det var ikke fra maven, jeg kunne tydeligt mærke det var i halsen.

Jeg har det godt nu, der er ikke noget, så jeg regner bare med det var en engangsforestilling [smilie=hate-smile.gif]

Mb for pokker, kan du så se at få fat i den læge, og komme afsted det er altså ikke til at spøge med -gruppekram

Jeg har jo ringet til lægen, hold så op med at skælde ud på mig -ked
Bliver jo nød til at vente på han ringer tilbage, så må jeg hører hvad han siger [smilie=hate-smile.gif]

Puha, for en forskrækkelse man får ved at læse dette. (og det ser måske voldsommere ud end det er, fordi det jo bliver blandet med spyt)
Men vil sige som de andre, tag hellere at blive tjekket én gang for meget, for det ville du helt sikkert også gøre hvis det var en af dine katte.

Jeg siger dig MB… Jeg banker dig sgu hvis du går hen og stiller træskoene… [smilie=hate-wall.gif] -mås[/quote]

Og jeg skal nok hjælpe Trolde… for uha, der må ikke ske dig noget…

-uha
Hold da op - jeg var død af skræk, hvis det havde været mig!!
Kunne du ikke ringe til nogen i nat, der kunne komme og passe lidt på dig ?
Jeg får helt ondt af, at du har siddet der og været bange, helt alene -ked

Det er jo også en af grundene til, at jeg er så glad for, at MB snart flytter herned. Så kan jeg holde øje med hende [oregonian_bear9.gif][/quote]

Godt Troldemor -HUG

Poly: Jamen jeg var også næsten ved at dø af skræk kan du tro -ked
Nej, jeg kunne ikke ringe til nogle… Jeg er jo flyttet helt herud på lars tyndskid marker, og hele min omgangskreds er langt væk.

Jeg har lige talt med lægen, han mener nu heller ikke jeg behøver at være bange, men jeg skulle komme op imorgen 13.40, så vil jeg blive kigget på… få målt blodtryk, få taget blodprøver osv.
Selvfølgelig skulle jeg så kontakte lægevagten, hvis det starter igen idag.

Jeanette: Så nu tager jeg dig på ordet [smilie=hate-tunz.gif] Vil du komme og køre lille mig til lægen imorgen -møzkram

Du er en engel -love -love -love

Tak søde ven -møzkram

-blomst -bear

Jeg synes absolut du er en engel -hop

Ved godt det er svært at se sig selv med andres øjne -høhø
Men du er bestemt noget helt specielt Jeannette -møzkram

Vores egen lille Englemor (ikke Troldemor længere) -weee

-blomst

Hold da op hvor må du have fået en forskrækkelse MB

Hvor er det godt at du har fået en tid ved lægen MB. Det er bedre at gå en gang for meget end en gang for lidt…

Troldemor…hvor er det godt at du fik sparket til MB og tilogmed endda køre hende…

Puha hvor jeg kender det… Dog var det pga jeg havde fået fjernet mandler… En uge efter drak jeg et glas vand og så stod der ellers blod ud fra sårene i halsen… og hele vasken var fyldt med blod samt blodtråde. Jeg måtte så ringe 112, og blev kørt med ambulancen til næstved sygehus (flot at tage sådan en lang tur på 1½ time mens jeg ligger og sluger mit eget blod fordi jeg SKULLE ligge på ryggen). -uha

Men stakkels dig… og håber at det er gået over. Og få så taget til lægen så han kan kigge på det [smilie=hate-smile.gif] [smilie=hate-smile.gif]

Hold da op MB, jeg kan virkelig godt forstå, at du var bange. Du må altså lige se at forhindre vovsen i at lægge sig på sofaen i aften - eller i det mindst få den til at gå selv, når du skal i seng.

Håber at det blot er en engangforestilling… men sikke da en forskrækkelse.

God bedring til dig og jeg håber du får sovet godt i nat.

Sender dig lige nogle blomster -blomst -blomst -blomst -blomst -blomst

For fanden MB -bleg Jeg blev helt vildt skidt tilpas da jeg læste det…

Hvor er det frygteligt -ked og jeg forstår godt at du blev skide bange. Det ville jeg bestemt også blive…

MEN hvor er det bare så dejligt, at du har Jeanette til at hente dig i morgen… -HUG

iih jeg er helt tom for ord lige nu…

Nu må du love mig, at du passer på dig selv…