Uf hvor jeg bare federe den!

Barnet er sendt til “Den gamle by i Århus” med sin storesøster og manden knokler løs oppe i huset med at tapesere og jeg FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRRRRr den noget så gevaldigt!

Burde støvsuge, rydde lidt op, vaske lidt tøj, gå ud i haven og slå græsset men i stedet sidder jeg foran skærmen og feder den med Kattegale. Pokkers også dårlig samvittighed, må hellere lave noget.

Skramle skramle, smæk, åbne lukke skuffen smækker raslen af metal… plaske plaske, piiiiiiiiiiiiis slubre slubre. Av for søren

Sådan nu har jeg ikke dårlig samvittighed mere har lige lavet noget…

Lun ciabattabolle med ruccolasalat og ristede pinjakerner, flot anrettet med carpaccio med paramasanflager og et glas iskoldt pærecider.

Yes yes yes mor forstår at fede den lidt endnu…

-skål

er slet ikke misundelig… - over hovedet ikke -mai

Jeg lavede lige hovedrengøringen i går, og selvom min ferie snart er færdig, er jeg først lige kommet i feriestemning, fordi jeg fik mine karaktere i denne uge. Pyh, det gik - og det gik også godt. Har man gjort sig fortjent til det, er det fedest at slappe af. Og jeg må indrømme at lige nu kan små detaljer ikke tage mit gode humør fra mig, Så studiejobsøgningen får lige en udvidet frist, for jeg skal bare slappe af, (og det gør jeg så ved at købe nye møbler, og indrette om, som sædvanlig - hver sin måde). [bigloony]

Miss T.

Nej det er der bestemt heller ingen grund til…den der specielle nøddesmag ruccola har som blandes med en let saltet oksekødssmag som afsluttes med en lidt tør stærk smag af parmasanflagerne og pinjakerne og den prikken på tungen man får af cideren…Det er bare noget opreklameret fis, men det mætner jo altsammen! :stuck_out_tongue:

Tillykke med de gode karakter og elsker den måde du slapper af på…det gjorde jeg i sidste uge. Bare sådan i småtings afdelingen: nyt badeværelsesmøbel, nyt sofabord og ja stof til nye gardiner og så´n lidt småtterier.

Tillykke med de gode karakter og elsker den måde du slapper af på…det gjorde jeg i sidste uge. Bare sådan i småtings afdelingen: nyt badeværelsesmøbel, nyt sofabord og ja stof til nye gardiner og så´n lidt småtterier.[/quote]

Tak. Og jep lige præcist den slags ting. Jeg kommer lidt tættere på perfekt for hver gang. -engel [smilie=hate-tunz.gif]

Jeg kan kun give dig ret Mai…det er bare opreklameret fis… :smiley: dog vil jeg lige skifte cideren ud med en Chablis… :smiley: eller et glas kold tør champagne… :smiley:

Tillykke Sheer…og skulle du få lyst til lidt mere rengøring…ja så trænger det altså her også… :smiley:

Nå, nu fik jeg lige dårlig samvittighed :-). Jeg burde vist osse lette mig og blive lidt husmoderlig - Jeg har lige soigneret mine missetøzer, de har fået en god gang børstning …Og den ugentlige ‘eftersyn’ ( kikket tænder / mund og ører osv ) …Og nu har jeg sølvpels som flyver om ørene på mig, så undgå at motionere Kai ( det hedder vores støvsuger ) kan jeg vist ikke :slight_smile:

Tak, og :stuck_out_tongue:

Næ næ hov hov her må der altså ikke støvsuges det er en fede-tråd det her. Det dur ikke, nus nu lidt mere med tøzerne og hvisk lidt i Gaias øre om søde små uldtotter!

Kai kan du godt glemme alt om!

Hmm mon klokken snart er der hvor cideren kan skiftes ud med en Asti???

Birtheras -

Mine favoritter ud i den alkoholiske verden er som min personlighed: EKSTREM SØD!

Næ næ hov hov her må der altså ikke støvsuges det er en fede-tråd det her. Det dur ikke, nus nu lidt mere med tøzerne og hvisk lidt i Gaias øre om søde små uldtotter!

Kai kan du godt glemme alt om!

Hmm mon klokken snart er der hvor cideren kan skiftes ud med en Asti???

Birtheras -

Mine favoritter ud i den alkoholiske verden er som min personlighed: EKSTREM SØD![/quote]

-LOL

Hov hov.

Der skulle ikke grines.

-sorry men det gjorde jeg altså… :stuck_out_tongue:

Ok så pyt det er jo lidt sjovt at Alice kalder sin støvsuger Kai.

-fløjte -fløjte -fløjte -fløjte -fløjte -fløjte

Hvad tror du så at bilen bliver kaldt? -høhø

Jeg er på nattevagt denne uge så er der simpelthen dømt sneglefart…

Jeg har det fint med vagterne med nyder at flade den, laaaaaaaang tid til morgenkaffen sådan mellem 15-17. -kaffe -kaffe -kaffe -kaffe
Lidt killingenus og servering af mad til de små. Tja så indimellem en lille kattesludder over telefonen…

Hvis jeg kan få fikse det så laver svigerfar mad en gang imellem, hader at lave varm mad når jeg lige er stået op. Det har vi så været idag…SKØNT!

Så om lidt er det job igen og kl. 07.15 lander jeg herhjemme og der sidder en bunke skønne mislinger og skriger på kæl og lækkermad.

Så her flades … lidt endnu -høhø

Mai…

Den sandwich lyder grumsom god.

Ja ikke SØDE -LOL

se NU er jeg på… jeg har lige renset vores robotstøvsugere… så de får lov at gøre arbejdet mellem 10 og 12…

jeg har voldrenset kattebakken og hygget om misserne med godbidder og alt muligt… og nu er vejret skyfrit… termometeret nærmer sig 23 ude på min altan (solen kommer altså først derom kl 12) og jeg har tænkt mig at sige til PP at jeg nægter andet end at hygge mig idag… jeg vil sole mig… og læse illustreret videnskab - tror jeg er 4-5 numre bagud… og så vil jeg nyde varmen, solen og den milde brise…

og Mai - jeg har faktisk 2 flasker Asti på køl… care for a glas my dear? :slight_smile:

sommer krams og -pote dask

Hvor hyggeligt og dejligt at bare fede den af :smiley: Det skal man jo også nogle gange -waytohot

Jeg burde også lave en masse idag, men tror bare jeg tager pigerne med ud i gården og cykler lidt :stuck_out_tongue: