Uge 12: Ammehjerne

Ugens emne er, efter opfordring fra @Esben_J:

Ammehjerne

I fortolker det bare lige som I lyster. Jeg er spændt :joy_cat:

Regler

Du kan tilmelde et billede fra **søndag/mandag til torsdag** ved at lægge det ind i denne tråd.

Fredag-lørdag stemmer du ved at like det eller de billeder, du gerne vil give din stemme. Du må like alle de billeder, du ønsker.

Husk, at du ikke må like et billede før fredag!

Søndag afsløres vinderen (den med de fleste likes), og vinderen skal søndag, senest mandag oprette næste uges konkurrence.

Du må deltage med ét billede (må gerne være et tidligere vist billede).

3 Synes om

Syntes lige dette citat skulle med til at illustrere foto :wink:

“Faktisk er det sådan, at de stoffer, som påvirker hjernen, når man ammer, netop giver en skærpet opmærksomhed og bedre muligheder for at lære og for at overskue komplicerede sammenhænge. I virkeligheden er en ammehjerne en hjerne, der kan overskue flere ting, end den normalt kan.”

19 Synes om

Kan man ikke selv få lov at få sit eget kuld, kan man da adoptere datterens, og få lidt ammehjerne den vej

6 Synes om

Tante Blua med sine killinger :wink::blue_heart::heart:

8 Synes om

Kan ikke holde styr på hvilke der er mine killinger :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

12 Synes om


4 på stribe og hun fik lov at låne vores seng istedet for sin egen😍

4 Synes om

Ik’ sådan når baren har åben på begge sider :grin:
2 mødre og 4 killinger.

9 Synes om

Ammehjerne, nej slet ikke, hvordan kan I tro dette :tihi:

17 Synes om

bare så mange søde fotos i denne tråd - man bliver helt killing-skruk…

2 Synes om

Hovsa!
Med en uges forsinkelse … @Musashi vandt i uge 12 … Tillykke :flag:
Husk at starte konkurrence for uge 14 … siden vi sprang uge 13 over :flushed:

5 Synes om

Lykkes undskyldning for ikke at følge op på konkurrencen er jo næsten selvindlysende :wink:

2 Synes om

:partying_face: Buffy er meget stolt og siger tak for stemmer :smiley: Der var godt nok mange dejlige bidrag

Jeg skal lave nye opslag med nye emne?

Jeanettes søde foto er inspiration til næste emne ‘Som hund og kat’ …fortolkning helt fri fra søde hunde & katte til…

2 Synes om

Ja, du skal lave et opslag med reglerne etc. i :slight_smile: Dybest set copy paste, med korrekt ugenr og nyt tema :slight_smile:

Og tillykke :flag:

1 Synes om

Det var vist også sket alligevel :wink:

Synes heller aldrig det fast har været ugens trådstarter, der har annonceret vinderen…

1 Synes om

Det har vist mere været hvem, der først lige har husket det :slight_smile:

1 Synes om

Nej, Lykke. Jeg skulle bare være morsom på din bekostning :slight_smile:

Som sædvanlig :roll_eyes:

:stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 Synes om