Uge 12 - Love me ... NOW

Ugens emne er: Love me … NOW … Der er fri tolkning på emnet :grin:

Regler:
Du kan tilmelde et billede fra søndag/mandag til torsdag ved at lægge det ind i denne tråd.
Fredag-lørdag stemmer du ved at like det eller de billeder, du gerne vil give din stemme. Du må like alle de billeder, du ønsker.

Husk, at du ikke må like et billede før fredag!

Søndag afsløres vinderen (den med de fleste likes), og vinderen skal søndag, senest mandag oprette næste uges konkurrence.
Du må deltage med ét billede (må gerne være et tidligere vist billede).

2 Synes om

Nus mig, se mig, love me NOW! :heart_eyes:

16 Synes om

I love you chair :heart_eyes_cat:

5 Synes om

Bromance
Aleph-Dari

3 Synes om


Se mig!!! NU!!!

7 Synes om

Hov hov, hvem liker billederne for tidligt?? :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Hjælp mig, jeg er kortsluttet. Kun kærlighed kan redde mig.

9 Synes om

Kom og nus mig - NUUUU (betyder en vrælende May på trappen. Gæster har det med at blive lidt forskrækket over katten, der sidder og vræler af dem og ser lidt halvskræmmende ud :tihi: )

11 Synes om

9 Synes om

Tjaaa, en normal dag på kontoret …!
Taget i 2015, Hester på nakken, Sox ved tastaturet … og Stewart hviler hovedet på min arm! Det skete/sker ofte, og gjorde det pænt svært at bruge mere end et-finger systemet :wink: MEN hvad gør vi ikke for at vore katte skal trives og hygge sig - når der skal hyggekæles, så skal der hyggekæles :heart:

15 Synes om

Min mand og Honey. De to havde et helt specielt bånd
image

17 Synes om

:wehuu:

22 Synes om

Mingus :hjerte:

21 Synes om

10 Synes om

Det blik siger vist det hele! :heart_eyes: Der er ingen tvivl om, hvem jeg tilhører. :lovelove:

12 Synes om

Ulfgeir

12 Synes om

Årrhhh Theodor; Joys pelshelt :hjertehop:

4 Synes om

Det er fredag … stem! :grin:

4 Synes om

Tæt kamp mellem Skattekat og Pernille men det blev @Skattekat der løb med sejren. Tillykke

3 Synes om

Mange tak for alle stemmerne til mit billede :slight_smile: Netop det billede betyder meget, da det så klart viser forholdet mellem Mingus og madmor :hjerte: selvom vi er i en presset situation på udstilling.

Stort tillykke, Hrönn :smiley:

5 Synes om