Uge 14 - Curlingkatte

Ugens tema er: Curlingkatte … fri fortolkning (Off the record, er formålet at skaffe dokumentation: “Jamen, skat - sådan gør alle da” - så frem i lyset med det… :sunglasses:) :smil:

Regler:
Du kan tilmelde et billede fra søndag/mandag til torsdag ved at lægge det ind i denne tråd.
Fredag-lørdag stemmer du ved at like det eller de billeder, du gerne vil give din stemme. Du må like alle de billeder, du ønsker.

Husk, at du ikke må like et billede før fredag!

Søndag afsløres vinderen (den med de fleste likes), og vinderen skal søndag, senest mandag oprette næste uges konkurrence.
Du må deltage med ét billede (må gerne være et tidligere vist billede).

2 Synes om


Selvfølgelig ligger katten på køkkenbordet, når det er det, solen er :joy:

4 Synes om

Når man fryser i Plantorama, så er det godt at mor kan pakke én ind :slightly_smiling_face:

7 Synes om

Jeg ved ikke om videoklip er tillade, men i så fald husk lyd… Brian, den levende curlingkugle :laughing:

Når gæsterne er gået hjem …

5 Synes om

Du siger bare til, hvis jeg skal hente den fugl til dig …

11 Synes om

Selvfølgelig må Batman ligge midt på modelbanen :gruble: :hoho:

8 Synes om

Jeg var nødt til at sy en pude til denne reol ellers var der for stor afstand til næste reol og det ville jo være en form for dyreplageri og give udpræget nakkestivhed på Theodoristen.
Men ellers er jeg på ingen måde kattecurlingmor… :wink:

10 Synes om

Og det er der så åbenbart heller ikke mange andre, der er - eller måske vil de bare ikke ha’ det kommer ud i offentligheden…? :thinking::wink:

5 Synes om

Fritzz har fødselsdag og får serveret mad på sengen (læs; lofthylden, så madmor måtte stå på en skammel).

https://youtu.be/lnlc7pnTODs

(Nå. Jeg kan ikke længere finde ud af at hive en video herind).

Når man møj fryser og egentlig gerne vil under dynen - men ikke vil vække kattene, så må man jo fryse… gør det dem til curlingkatte ?? :thinking:

1 Synes om

Det er da helt normalt at lade puder ligge uendeligt længe på spisebordet, når katten har valgt at putte der. Ikke :huh:

8 Synes om

Når kattekræet lægger sig på varmepuden, tænder tobenet selvfølgelig for den :ups:

7 Synes om

Selvfølgelig vrider jeg mig, så frøkenen kan få sin skønhedssøvn på den mest behagelige måde… :lol:

Curlingkatten VIL have bare ben at sove op ad. I må se bort fra mine ubarberede ben… :rolleyes:

27

8 Synes om

Nogen kunne ikke kikke ud af vinduet, så en anden var nød til at købe en stol til nogen. Nå ja, og de eneste planter i dette hjem, er kattegræs til nogen. Det eneste vindue der ikke er kattevindue her hjemme, er badeværelsevinduet, men det er der ingen der kan kikke ud eller ind af. :grin:

17 Synes om

Jeg tror godt, jeg tør udråbe denne uges suveræne vinder - Ea (Enki) med det fantastiske billede af curlingkatten Emina i sin vindueskarm. Stort tillykke. :flag: :pompom: :flag:

5 Synes om

En værdig vinder :slight_smile: Tillykke! :denmark:

3 Synes om

Emina og jeg takker mange gange, og lægger hovedet (det bliver vist mit hoved, hun er jo curlingkat og den slags stiller man ikke krav til) i blød for næste uges emne. :thinking:

8 Synes om

Det er SÅ smukt et billede @Enki. Jeg nåede ikke at stemme men jeg så det i ugens løb. Du skulle næsten have det forstørret eller lavet til plakat. :blush:

2 Synes om

Mange tak! Det er faktisk et af de kattebillede som jeg selv har taget, som jeg er mest vild med. Så rart at høre andre også kan lide det. :tak:

3 Synes om