Uge 15 - Glade udstillingskatte

Ups, jeg sad og kogte… troede jeg var i april billedtråden. Den er fjernet :blush:

Jeg gjorde det også … igenigenigen :slight_smile:

“Dit hår dufter sjovt dommerdame!” :joy:

Jeg havde jo lidt svært ved at vælge, men ender med dette her fordi det bare er blevet hos mig i de 9 år siden jeg tog det :hjerte: Det er knagme en afslappet og tilfreds lille kat i favnen på sin ejer (Mette Mejdahl’s (søn Julius’s) Mille)

“Jeg er den smukkeste kat i hele verden og nu kan alle beundre mig!” :storrespekt:

Fanni lider en smule af storhedsvanvid, men hun ELSKER at blive beundret. :tihi:

Jools som killing på en udstilling i Frankrig :slight_smile:

Mascot, han nød faktisk opmærksomhede fra publikum.

Junior på udstilling i en nøddeskal :blue_heart:

Jeg kom bare til at nusse ham på kinden :ups:

ja hvorfor ikke bare række tunge når man skal fotograferes på et show

Theodor scorede sig en italiensk dommer og en NOM.
De var så glade for hinanden :heart_eyes_cat:
Og han ser sådan en smule “hun er min og I holder jer bare væk” :slight_smile:

Jamen, så er det jo blevet fredag, og der må stemmes. Der har vist sjældent været så mange bidrag at vælge imellem :slight_smile:

Lige mine ord… :wink::smile:

Chai på udstilling i Grindsted :slight_smile:

@DK_Thomani … det er fredag og dit billede skulle have været sat ind inden midnat i går :smil:

Og denne uges vinder, er delt mellem dkkorat og HolmeInc. :nytaarsballon:
:regnbuehop: :nytaarsballon: Tillykke til jer begge, vil I selv finde ud af hvem af jer der vælger næste uges tema?

Og tak for alle de gode billeder, og sikke mange stemmer billederne fik denne gang, dejligt. :tak:

Tak for stemmerne på den lille kælepot aka Theodoristen. Til dem der vil se ham i virkeligheden er vi på hobby udstillingen i Givskud d. 21. april.

@dkkorat - Camilla har du et godt emne så må du godt få den. Ellers sig til så lægger jeg hovedet i blød :sun_with_face:

Jeg kan ikke læse kattegale på min tlf og har været væk fra min IPad i nogle dage…

May og jeg takker for stemmerne :tak:

Jeg er sikker på, der er fundet et nyt glimrende emne :ok: