Uge 15 - Glade udstillingskatte

Ups, jeg sad og kogte… troede jeg var i april billedtråden. Den er fjernet :blush:

3 Synes om

Jeg gjorde det også … igenigenigen :relaxed:

1 Synes om

“Dit hår dufter sjovt dommerdame!” :joy:

20 Synes om

Jeg havde jo lidt svært ved at vælge, men ender med dette her fordi det bare er blevet hos mig i de 9 år siden jeg tog det :hjerte: Det er knagme en afslappet og tilfreds lille kat i favnen på sin ejer (Mette Mejdahl’s (søn Julius’s) Mille)

20 Synes om

“Jeg er den smukkeste kat i hele verden og nu kan alle beundre mig!” :storrespekt:

Fanni lider en smule af storhedsvanvid, men hun ELSKER at blive beundret. :tihi:

8 Synes om

Jools som killing på en udstilling i Frankrig :slight_smile:

14 Synes om

Mascot, han nød faktisk opmærksomhede fra publikum.

3 Synes om

Junior på udstilling i en nøddeskal :blue_heart:

19 Synes om

Jeg kom bare til at nusse ham på kinden :ups:

12 Synes om

ja hvorfor ikke bare række tunge når man skal fotograferes på et show

13 Synes om

Theodor scorede sig en italiensk dommer og en NOM.
De var så glade for hinanden :heart_eyes_cat:
Og han ser sådan en smule “hun er min og I holder jer bare væk” :slight_smile:

21 Synes om

Jamen, så er det jo blevet fredag, og der må stemmes. Der har vist sjældent været så mange bidrag at vælge imellem :slight_smile:

3 Synes om

Lige mine ord… :wink::smile:

3 Synes om

Chai på udstilling i Grindsted :slight_smile:

https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/30264870_10156184836758398_6740371174393380864_n.jpg?_nc_cat=0&_nc_eui2=v1%3AAeFcWjj_50bEqzK93NRnpg97QDC-WAVKMT9XM_dxfaW3yYFFfVixwIRy6idNrUrzt0XuhJWDyYqc1zowddgnM2SUzabqVqndXZsCkdo0eTAE-g&oh=8239e24ecf4dd88a73bb367a4c1e6a7c&oe=5B5F5725

5 Synes om

@DK_Thomani … det er fredag og dit billede skulle have været sat ind inden midnat i går :smil:

Og denne uges vinder, er delt mellem dkkorat og HolmeInc. :nytaarsballon:
:regnbuehop: :nytaarsballon: Tillykke til jer begge, vil I selv finde ud af hvem af jer der vælger næste uges tema?

Og tak for alle de gode billeder, og sikke mange stemmer billederne fik denne gang, dejligt. :tak:

6 Synes om

Tak for stemmerne på den lille kælepot aka Theodoristen. Til dem der vil se ham i virkeligheden er vi på hobby udstillingen i Givskud d. 21. april.

@dkkorat - Camilla har du et godt emne så må du godt få den. Ellers sig til så lægger jeg hovedet i blød :sun_with_face:

5 Synes om

Jeg kan ikke læse kattegale på min tlf og har været væk fra min IPad i nogle dage…

May og jeg takker for stemmerne :tak:

Jeg er sikker på, der er fundet et nyt glimrende emne :ok:

8 Synes om