Uge 17-Summer Boot Camp

Sommeren nærmer sig og alle er i fuld gang med at gøre sig klar på alle mulige og umulige måder…Der for er ugens tema :

Summer Boot Camp :parasol_on_ground: :sun_with_face::camping:

Regler:
Søndag/mandag til torsdag kan du kan tilmelde et billede ved at lægge det ind i denne tråd.
Fredag og lørdag stemmer du ved at like det eller de billeder, du gerne vil give din stemme. Du må like alle de billeder, du ønsker.

Husk, at du ikke må like et billede før fredag!

Søndag afsløres vinderen (den med de fleste likes), og vinderen skal søndag, senest mandag oprette næste uges konkurrence.
Du må deltage med ét billede (må gerne være et tidligere vist billede).

2 Synes om

Jeg forstår ikke helt hvad det går ud på, altså Summer Boot Camp! Og det er ikke for at være på tværs.

2 Synes om

Det er vel en træningslejr for at forbedre en egenskab, som man ofte ligger i sommerferien så børn har tiden til det…

Det kan vel være biologi (hjælpe blomsterne med at blive bestøvet, eller undersøge om fisk virkelig er under vand)
Eller undersøge om forskellige teorier passer (kan solen gøre en sort pels brun)
Eller fysik hvad rammer først jorden (katten eller legetøjet)
Det kan vel også være hjemmekunstskab (som oftest afsluttes med lidt rengørring, måske er en hvid kat blevet sort af støv fra oprydningen, eller også skal de lære selv at hente maden)

Det kan da også være de får ene timer af andre til at blive bedre til at forstå hundens underlige sprog

4 Synes om

Her undervises der i den ædle kunst, sådan putter man børn…
den sort sølv (Ny) holder skarpt øje med at hendes elever har lært teorien og nu kan udføre det praktiske

10 Synes om

Asani træner noget seriøs solbadning, og når han ikke kan komme til stranden, må stranden jo komme til ham (mig, der har hældt et læs fugesand ud over terrassen uden helt at få overvejet, hvordan jeg skulle gribe sagen an derfra :slight_smile: ). P.S. Bare rolig, hans pels var brun fra starten.

8 Synes om

[

`

Xarabi har opstartet forårets træning i solbadning - vi håber nemlig på en varm og solrig sommer :slight_smile:
Så til sommer kan solen bare komme an, Xarabi er klar :slight_smile:

8 Synes om

@Roadhouse de andre har så fint svaret hvad jeg havde tænkt som oplæg.

Så rammerne er vide og kreativiteten skal bare i spil.

3 Synes om

Ivan har fået solcreme på sine halvskaldede øjenbryn, så han er klar til solbadning. :cool:
Han er dog ikke helt enig med mig i nødvendigheden af solcreme. :wink:

11 Synes om

Her er det LouLou, der træner diciplinen ‘‘Bevar roen og sig NO! til at hunden skider på dit hoved’’

11 Synes om

Joy træner til konkurrencen som stealth kat.
Hun er der næsten…

7 Synes om

4pstribe

Spionering for øvede :roll_eyes:

22 Synes om

Blua øver sin saltomortale

15 Synes om

Mikki i skarp træning for at opnå titlen som Årets Insektfanger

15 Synes om

Husk at stemme på alle de dejlige billeder :lovelove:

2 Synes om

@Eva_K Jeg elsker bare det billede, det er bare så godt. :heart_eyes:

1 Synes om

Husk at stemme i aften inden midnat :full_moon_with_face:

1 Synes om

@Dorte_Birkedal stort tillykke med vinderfotoet.

4 Synes om

Og set - og er gået i tænkeboks

3 Synes om