Uge 18 - Kroner og ører

Ja, må jeg se hvad I kan få ud af det emne :muhaha:

Du kan tilmelde et billede fra søndag/mandag til torsdag ved at lægge det ind i denne tråd.

Fredag-lørdag stemmer du ved at like det eller de billeder, du gerne vil give din stemme. Du må like alle de billeder, du ønsker.

Husk, at du ikke må like et billede før fredag!

Søndag afsløres vinderen (den med de fleste likes), og vinderen skal søndag, senest mandag oprette næste uges konkurrence.

Du må deltage med ét billede (må gerne være et tidligere vist billede).

.o0(tanker i april)

Kroner og ører :wink:

8 Likes

Skal denne her ikke bare køre en uge mere? @Eva_K

1 Like

Der er sgu ikke mange, som kan konkurrere med de ører…

1 Like

Tjarh, i betragtning af at ingen har stemt er det nok en meget god idé :hoho:

Eller også skal Katho bare udnævnes som vinder - det er jo et skønt billede :grin:

3 Likes

Det tænkte jeg også først, men i og med at der ikke engang var givet nogen stemmer, så tænker jeg vi kører en uge mere :slight_smile:

Men då skal @velfa bare fjerne sin stemme :wink::wink:

Simpelthen så sjovt fundet på. :hugs::heart_eyes_cat:

2 Likes

Enig, jeg er bare så dårlig til at få taget billeder og huske at deltage. :tihi:

2 Likes

Er det ikke det vi skal gøre, vi andre har vist indset at vi ikke kan komme med et bedre billede? :ok:

6 Likes

Skal konkurrencen køre året ud - eller skal vi udnævne vinderen? :wink:

2 Likes

Året ud.

Fint nok, for min skyld kan konkurrencen godt slutte, da jeg alligevel aldrig deltager.
Jeg ved nemlig godt, at jeg ingen chance har for at vinde.
Men det har da været sjovt at se de mange gode billeder, så lidt ærgerligt at det nu er slut - men det bestemmer moderatorerne jo.

Det er en joke? :muhaha:

@Eva Jeg deltager også kun sjældent i konkurrencen, jeg synes simpelthen ikke jeg har billeder der dur til det gældende tema.

Jeg glemmer også at stemme når vi når weekenden, så det eneste jeg får ud af disse tråde er de sjove billeder…

1 Like

Moderatorerne bestemmer faktisk ingenting i forhold til disse tråde. Hvis de ikke er drevet af brugerne, fungerer de ikke, så det blander vi os ikke i. I hvert fald ikke som moderatorer. Kun som almindelige brugere.

2 Likes

Skal jeg ikke bare oprette en ny konkurrence som kan løbe denne og næste uge?

11 Likes