Uge 20 - Der var engang en lille kat

Ugens emne er: Der var engang en lille kat … - fri fortolkning :smil:

Du kan tilmelde et billede indtil torsdag d. 20/5 ved at lægge det ind i denne tråd.

Fredag-lørdag stemmer du ved at like det eller de billeder, du gerne vil give din stemme. Du må like alle de billeder, du ønsker.

Husk, at du ikke må like et billede før fredag!

Søndag afsløres vinderen (den med de fleste likes), og vinderen skal søndag - og senest mandag - oprette næste uges konkurrence.

Du må deltage med ét billede og det må gerne være et tidligere vist billede.

Han var lille af sind i hvert fald, da han flyttede ind …
lille og tyk :smiley:

10 Synes om

Der var engang hvor Blua var lille og sød :hjerte: (han er nu stadig sød :wink:)

11 Synes om

Der var engang hvor Stine var en månwd gammel, lige fundet som hittekilling og fået reddet livet ved at flytte ned til Tina

11 Synes om

Der var engang en lille russertøs, der blev kaldt Anoushka :heart: Hun voksede op og blev mor til bl.a. Frank, Solo og Flappe :heart:

10 Synes om

Der var engang en lille sort kat, som var alt hvad man kunne ønske sig. :hjerte:
Han voksede og blev større og stærkere, og blev siden kendt som verdens sejeste vampirat, med et ry som en slagterhund. :cool:
Men hvad meget få vidste var, at han i virkeligheden var en engel i ulveklæder. :engel:

11 Synes om

Der var engang, Mini levede op til sit navn - det gør han ikke mere :hjerte:

13 Synes om

Der var engang en sød lille hottentot. :lovelove:

8 Synes om

Der var engang at jeg kun vejede 1,5 kg og lige havde boet på gaden, med forelsket mig i denne mand og flyttede ind på ham. I dag vejer jeg kun 6,5 kg og er blevet en stor flot hankat som elsker min mor over alt på denne jord.

12 Synes om

Så må vi endelig stemme! :rock:

3 Synes om

Så er afstemningen slut, og det blev @Temple_Bar’s FB-hit Mini, der løb af med sejren. Han var også virkelig lille dengang :slight_smile: Tillykke, Mini og Mette :flag:

9 Synes om

Er jeg den eneste, der godt kunne tænke mig at se “ikke så meget mini” igen :slightly_smiling_face:

5 Synes om

Her er et billede fra hans nye ejers profil, dateret 14. april i år:

16 Synes om

Tak for sejren :hjerte:

Ja, man må sige, han var lille meget længe. Det billede er taget i min sofa og den kom de ikke i nærheden af før de var mere end 6 uger (jeg var i USA i 10 dage og det forsinkede processen lidt) :slight_smile:

Nu er det ikke så tit, jeg er med i denne konkurrence - er der så noget med, at jeg skal finde på et nyt emne?

2 Synes om

Du finder et emne, og så kopierer du teksten i første opslag i denne tråd, og indskriver dit nye emne.
På fredag går stemmer vi, og søndag skal du så tælle op hvem den nye vinder er :wink:

Og så lige et wstort tillykke

1 Synes om

Og skulle du glemme det, plejer der altid at være andre, der husker det :slight_smile:

2 Synes om