Uge 21: Kompromisser

Ugens emne må nødvendigvis være KOMPROMIS :slight_smile: Jeg kunne godt tænke mig at se billeder af de kompromisser I går på med de kære kræ :smiley:

Du kan tilmelde et billede fra søndag/mandag til torsdag ved at lægge det ind i denne tråd.

Fredag-lørdag stemmer du ved at like det eller de billeder, du gerne vil give din stemme. Du må like alle de billeder, du ønsker.

Husk, at du ikke må like et billede før fredag!

Søndag afsløres vinderen (den med de fleste likes), og vinderen skal søndag, senest mandag oprette næste uges konkurrence.

Du må deltage med ét billede (må gerne være et tidligere vist billede).

Når katten nægter at flytte sig fra din plads i sengen …

18 Synes om

Når man er nødt til at beholde sit 88 cm dybe skrivebord, fordi der ellers ikke er plads til Theodoristen…

5 Synes om


Når nu man faktisk har en aftale om køkkenbordet er ulovligt område… så kan DE faktisk indgå kompromisser :uha:
I hvert fald nogle gange… :sunglasses:

6 Synes om

Når man har fået et fad i gave, der skulle fungere som frugtfad, men nu blev det et kattefad…??

11 Synes om

Mitzi måtte ikke være i soveværelset, da jeg fik hende, men det gik hurtigt over :laughing:

3 Synes om

1532278928253

Spirrevip fik hurtigt indgået kompromis med Mads om at hun måtte slikke tallerkenen når han var færdig med at spise… (her var han ikke færdig :joy: )

9 Synes om

Det er fredag :slight_smile: STEM! :blush:

1 Synes om

Jeg synes, de fleste af jeres KOMPROmisser er på kattenes PRÆmisser …

3 Synes om

@Skattekat Hrönn :slight_smile: Du har vundet med din hovedpude :laughing::ok::flag:

5 Synes om

Jeg siger tusind tak for stemmerne :tak:
Spotty er misfornøjet … han har jo noget i klemme :cool:
Vi finder på et nyt emne …

6 Synes om