Uge 24 - insekt og kat

Jeg kan ikke kopiere den sædvanlige tekst over, da jeg sidder på mobillos. Gør det i morgen… nu ville jeg bare lige skyde næste uge igang mens jeg husker det.

Emnet er “insekt og kat”, fri fortolkning ganske som vi plejer :grinning:

Regler:
Søndag/mandag til torsdag kan du kan tilmelde et billede ved at lægge det ind i denne tråd.
Fredag og lørdag stemmer du ved at like det eller de billeder, du gerne vil give din stemme. Du må like alle de billeder, du ønsker.

Husk, at du ikke må like et billede før fredag!

Søndag afsløres vinderen (den med de fleste likes), og vinderen skal søndag, senest mandag oprette næste uges konkurrence.

Du må deltage med ét billede (må gerne være et tidligere vist billede).

@galath takker :grinning:

4 Synes om

Try ned lidt tid bag tekst så dukker en kopier funktion frem på tlf

Lillen har leget med humlebier og har fået pelikanhage.

5 Synes om

Jeg har ét billede på nethinden… desværre har jeg ikke rettighederne på det foto… :slight_smile:

Takara med sin fine guldsmed :lovelove:

14 Synes om

Frk. Flamme, B’ernes søster, prøver at hypnotisere en flue:

Screenshot_2018-02-06-18-29-30-1

15 Synes om

Vi må stemme og så håber jeg @Lovehjerte hitter på at genopslå Fritzz med den guldsmed i munden… Det er nemlig ikke længere i tråden med Annes killinger efter ny platform, men det hører så meget til her i tråden :slight_smile: også udenfor afstemning :slight_smile:

1 Synes om

Enig :joy:

Jeg overvejede faktisk, om jeg skulle skrive det til hende, da konkurrencen gik i gang. Det er et klassebillede.

Det ser ud til, at @Skattekat skal skynde sig at finde på et emne, før hun tager af sted til Island. Tillykke til Frk. Flamme og Fluen :denmark:

5 Synes om

Mange tak … jeg prøver at finde på noget :grin:

4 Synes om